Augustus 2014 stoppers!!

Wat een goed nieuws Miro!

Gefeliciteerd!!

Balen dat je zo misselijk bent, had je dat bij de andere ook?

Miro, superleuk! Gefeliciteerd!

Hopelijk zakt de misselijkheid snel.

Hier inderdaad ook de laatste loodjes, waseven vergeten hoe pittig dat was, zeker met een peuter inderdaad. Maar nog even volhouden, komt vast goed!

Miro, superleuk! Gefeliciteerd!

Hopelijk zakt de misselijkheid snel.

Hier inderdaad ook de laatste loodjes, waseven vergeten hoe pittig dat was, zeker met een peuter inderdaad. Maar nog even volhouden, komt vast goed!

@ Jeweldrop ik was bij mijn dochter wel meer misselijk dan bij mijn zoon. Maar niet zo heftig als deze keer. Het wordt gelukkig al minder.

Jij succes met de laatste loodjes! Hopelijk een mooie bevalling deze keer!

@ Johanne jij ook succes met de laatste loodjes. Ja zo’n 2e zwangerschap is toch weer heel anders dan zo’n 1e.

Jaaaaa!!! Gefeliciteerd Miro! En al weer 10 weken zwanger zie ik.

Ik hoop dat je al wat minder misselijk bent inmiddels!

Ik kijk hier idd niet veel meer, maar check het zeker nog af en toe op goede nieuwtjes zoals dit!

Heb je het al aan je omgeving verteld?

Dank je wel Kato!!

Misselijkheid is iets minder. Of eigenlijk anders.

Toevallig gister voor het eerst gespuugd. Maar dat was omdat ik moest kokhalzen. En toen kon ik een braakreflex niet meer tegenhouden.

Mijn naaste familie weet het wel.

En mijn manager en directe collega.

De rest vertel ik pas als we de 12wk voorbij zijn.

Ook onze kinderen weten het nu nog niet.

Die kunnen nog geen geheimpjes bewaren. :wink:

Hoe is het met jou?

Hoe gaat het nu met je Miro?

De 12 weken voorbij zie ik, dat gaat best snel of niet?

Weten je kids het inmiddels ook?

Ik wilde hier nog even laten weten dat ik afgelopen woensdag bevallen ben van een dochter V.era.

Het gaat goed en we zijn inmiddels weer lekker thuis!

Wauw Jeweldrop gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Alles goed gegaan? Je zag er best tegenop toch?

Al meer meiden bevallen?

Ja ik ben de 12wk voorbij!

Afgelopen vrijdag de combinatietest gehad.

Alles was prima!

En een prachtige echo met een prachtig minimensje, dat zich mooi op de foto liet zetten. :inlove: En ik ben 3 dagen vooruit gezet.

Vandaar dat het ineens lekker opschiet. Normaal was ik nu 12.2 geweest, maar ben nu 12.5

Gister de kids verteld en zoonlief (bijna 3) snapt er nog niet zoveel van. Maar dochterlief (4,5) weet zeker dat ze een zusje krijgt (het is in ieder geval haar vurige wens) en bij haar begint het al aardig door te dringen nu.

Gefeliciteerd met je mooie echo miro!!

Zo leuk dat je kindjes de geboorte van broertje of zusje zo bewust mee gaan maken! Je oudste zal zich dit waarschijnlijk voor altijd herinneren!

De meiden hier kunnen niet wachten. Ze weten dat broertje deze week gaat komen, maar de dag hebben we niet verteld. Ook de naam niet, en dat vinden ze misschien nog wel spannender!

Vorige week zijn er binnen ‘ons groepje’ 3 gezonde babies geboren. Weet zo even niet wie ook bij de augustusstoppers zijn begonnen.

Ik hoop dar je nu heerlijk van je zwangerschap geniet en ik blijf af en tie spieken hoe het gaat.

Ik ben deze week (2 juni) bevallen van een prachtig mannetje!

Zijn naam is g.oof, hij weegt (woog) 3750 gram en is zo’n 53 cm lang.

Helemaal in love!!! :inlove:

Ik sluit hierbij mijn kok deelname een beetje af. Zal nog wel eens lezen misschien. Sommige spreek ik nog op Facebook, de rest wens ik heel veel liefde, geluk en gezonde kindjes toe!

Voor jou miro een hele fijne zwangerschap!!

Van harte gefeliciteerd Kato!!

Wat een leuke naam!!

Wat fijn dat je zo geniet! Heerlijk!

Geniet vooral lekker verder!

Ik ben benieuwd naar het nieuws van de andere meiden!

Ik ben zo benieuwd naar al jullie nieuws!

Is er iemand die hier nog een update wil schrijven?

Hoi Miro, sorry voor de afwezigheid! Ik kijk hier na lange tijd weer eens. Ik ben 10 juni bevallen van een gezonde dochter Nienke. Ze woog maar liefst 4900 gram! Ik had een hele vlotte bevalling van een goed uur. Ze bleef steken op haar schouders, dat was wel even spannend, maar het is gelukkig goed afgelopen.

Hoe gaat het verder met jou? Alweer bijna op de helft! Willen jullie het geslacht weten?

Johanne van harte gefeliciteerd met Nienke!

Wat een reusje was ze!

Wel fijn dat alles goed is gegaan!

Ja bijna halverwege hier! Over 2,5 wk heb ik de 20wk echo.

Ik wil graag weten wat het geslacht is. Ik ben zo nieuwsgierig!

Maar ik vind het ook altijd weer spannend. Is alles wel goed?

Lijkt het kindje gezond? Ik ben ook benieuwd naar de groei, want ik heb naar alle waarschijnlijkheid weer zwangerschapsdiabetes. (in de 2e zwangerschap ook)

Ik heb wel een glucosetolerantietest gedaan. Maar de uitslag was zo raar, het kan niet anders dan dat ze in het lab de voor- en nabepaling verwisseld hebben.

Maar ook al zijn de uitslagen omgedraaid, dan is de uitslag niet goed. Ook niet superslecht, maar ook niet goed.

Dus vandaar dat ik wel benieuwd ben naar de groei nu.

De vorige keer werd ik de molen in gestuurd, omdat bij de 20wk echo bleek dat onze zoon zo groot was.

Uiteindelijk kwam hij met 3580gram ter wereld. Dus lang zo groot niet als jouw dochter.

Hebben ze bij jou gesproken over mogelijk zwangerschapsdiabetes? (gezien het gewicht van je dochter)

Hoi Miro!

Hoe gaat het met je? De laatste loodjes zeker!

Heb je inderdaad zwangerschapsdiabetes? Vervelend zeg :frowning:

Ik heb tijdens de zwangerschap 3x bloedsuikers moeten prikken (protocol omdat de oudste ook zwaarder dan 8 pond was)

Hier gaat het verder goed, Nienke groeit prima, ze gaat al naar maatje 74, ze is echt flink voor dr leeftijd :slight_smile: Ze is ook vlot qua ontwikkeling, ze rollebolt wat af.

Erg genieten hoor!

Nog even, dan mag jij ook lekker baby-knuffelen! Sterkte met de laatste loodjes! Het is zwaar, maar ik ben dat nu allemaal alweer vergeten :slight_smile: Ik hoop zo dat ik het oooooit nog eens mee mag maken! Voorlopig heb ik m’n handjes best vol, maar ik zou zo weer zwanger willen zijn… Manlief is alleen nog niet zo ver. Maar wie weet, over een aantal jaar! We zijn nog jong!

Hoi Johanne, wat gaat het alweer snel. Jullie dochter alweer in maatje 74! Dat gaat echt hard! Wat fijn dat het zo goed gaat!

Ik heb inderdaad weer zwangerschapsdiabetes. En het is een stuk grilliger dan de vorige keer.

Ik doe enorm mijn best, maar ik weet niet of ik het zonder insuline ga redden.

Nog 10 weken te gaan. Normaal is dat niet zover meer.

Maar als ik bedenk dat ik nog 10 weken mijn bloedsuikers onder controle moet houden, dan lijken 10 weken enorm lang.

Het is voor een goed doel en ik wil er best voor zwoegen hoor.

Maar ik vind het wel zwaar.

De zwangerschap zelf vind ik soms ook heel zwaar. Het gaat op en af.

Soms veel lichamelijke klachten, soms voel ik me topfit.

Ook mentaal/emotioneel gaat het op en af.

Gewoon onstabiel zeg maar. :wink:

Met ons kindje gaat het gelukkig goed. Geen buitensporige groei. We krijgen een meisje! :inlove:

Dus bij jou stiekem al de wens voor een 3e! Ik heb lang getwijfeld om voor een 3e te gaan. Maar als de wens er ergens zit, dan ga je uiteindelijk wel doorpakken. (moet je partner het er wel mee eens zijn natuurlijk)

Ik zag in het andere topic dat je bevallen bent Miro!

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Is alles goed gegaan?