Nee hoor bijna jarige job (dat wist ik overigens!), dan past Aschwin op inderdaad. Wij gaan dan pas weg als Finn al op bed ligt en Aschwin legt dan Basten op bed. Gaat altijd prima hoor!
Leuke spulletjes heb je uitgezocht zeg! Heb je nu al een andere luiertas uitgezocht of laat je dat aan hub over aangezien hij niet met een oilily tas wil rondlopen?
Veel plezier met je visite alvast!
Kus Deb
Neeeheeee ik laat het niet aan mijn man over hihi… die koopt vast iets heel duurs en super onpraktisch. Ik koop zelf wel 1. Ik ga gewoon een zwarte kopen (is denk ik het leukste bij de rode kinderwagen met enkele zwarte accenten) en het neutraalste. Daar kan hij ook mee lopen haha…
Ik denk dat ik eens bij de hema ga kijken enzo. Maar ik heb ook veel bonnen gevraagd van Prenatal voor mijn verjaardag, dus daar kan ik ook nog eens kijken (al vond ik die ook erg duur)
En wat oppassen betreft is een grote broer helemaal zo verkeerd nog niet he :lol: Over een jaar of 6 kan die van mij dat ook doen haha…
Ik heb ook een zwarte. Een met heeeeeeel veel vakjes en dingetjes. Superding! Ben er nu nog blij mee. Ooit bij de Baby Planet gekocht geloof ik. Hij kostte toen wat, maar heb er nu (ruim 6 jaar later) nog veel plezier van en er is nog geen draadje aan los!
En inderdaad, zo’n puber in huis is ook weleens handig! Nog maar een jaar of 6 geduld inderdaad. Dan kan die van jou dat ook doen!
prenatal is rot vooral die goedkopere aanbiedingen hoor waren hier zo weg! Daarna een grijze van de hema en halleluja die doet het perfect!
wwb–> wat een gave kado’s krijg je ben echt oilily fan niet zon goed idee in mannenhuis haha.
deb–> wat fijn dat de avond zo gezellig was. Klinkt als een aanrader. Misschien hier ook wel een idee… Fijn zeg dat Aschwin al oppast heerlijk!
Hier hebben we een slee gekocht bevalt goed alleen nick is na een half uur erg koud arme schat vooral zijn toetje.
Deb, ik doe niet mee met je goeie vornemen hoor ik ben namelijk al zo en soms een beetje te,dus bij mij mag het iets minder namelijk
Vanmiddag even het centrum in geweest, een paar boodschapjes gedaan, had bedacht om misschien nog te gaan schaatsen, maar dat hebben we niet meer gedaan, ik heb nog een leuk pakketje voor mijn broertje gemaakt die vandaag jarig is en we morgen heen gaan op visite, we gaan al smorgens heen want dan gaan we daar nog schaatsen, ze wonen namelijk heel dicht bij het water.
Vanmiddag was dus zo om maar nu vind ik het niet zo leuk meer om alleen te zijn, en waneer mijn vriend thuis komt geen idee.
Oohh ja vergeet ik helemaal te reageren op jullie,
WWB, wat een mooie tas zeg, is hij ook handig met veel vakjes enzo, en veel plezier met jullie visite zal vast gezellig worden.
Deb, handig zo puber die oppast he, en wat super dat jullie het zo gezellig hebben gehad en dat de film zo leuk was.
En vriend lief is al thuis, mooi op tijd he ik ben blij hoef is niet meer alleen te zijn.
Marinda, ik was niet zo’n merkenmens vroeger, maar mijn man is dat wel, en ik vind zijn spullen gewoon langer mooi.
Misschien heb ik door hem geleerd die dingen mooier te vinden ofzo (niet altijd een goede eigenschap, zeker niet voor je portemonnee). Maar ik vind de tassen van oilily echt geweldig hihi. Merkkleding pas ik niet, omdat ik zoiezo buiten confectiematen val. Maar als ik straks afval na de bevalling (ik hoop het zoo ) dan mag ik of mijn man wel een extra baantje nemen haha…
Nette, je bent je dag goed doorgekomen he. En lekker dat je vriend al thuis is! Fijne avond samen! Owja en mijn tas heeft wel vakjes voor zover mijn online speurtocht mij wijzer maakt.
Deb, ik ga ook op zoek naar een hele praktische luiertas hoor, met handige vakjes, en stevig.
Ik ben iets nieuws aan het koken:
http://www.superdeboer.nl/recepten/recept.asp?ItemId=3641&ReceptenId=1505&QS=ItemId%3D3641%26ZoekOp%3DTW%26Trefwoord%3Dspruiten
met couscous en rundvleesreepjes. Het ruikt erg lekker, dus ik ben benieuwd of het zo veelbelovend is als het recept en de luchten doen vermoeden.
wwb–> merkkleding gaat wel steeds iets groter en voelde me afgelopen jaar ook zo trots toen ik ineens esprit en mexx kleding weer paste. Komt vast helemaal goed. Met sporten en juiste voeding is het voor iedereen haalbaar alleen het doorzetten is soms zo moeilijk. Ik kan het wel maar vind het ook errug moeilijk hoor. Hoe gaat het na het zwemmen geen extra last gekregen van je bekken?
nette–> fijn toch dat je man op tijd was. Hier ook allen geweest mark ging zich aanmelden bij sportschool met een goede vriend en hun zijn daarna kleding wezen kopen. Ik met Nick een slee gekocht en naar het park gegaan. Met mattijs nog wat lekkers gebakken?
Hier heerlijke ochtend gehad met nick mijn ouders zusje en mark naar het park aan de overkant van de straat geweest op de vijvers met de slee gespeeld is erg dik ijs. Erg gezellig Nick viel 1 keer best hard moest even huilen maar ging snel al gierend weer over het ijs met de slee hij ging duwen haha. Ineens bleek dat hij bloed had een tand door de lip alleen bikkel had de grootste lol en het maakte niks uit gelukkig.
Kortom erg geslaagd en gezellig meneer ligt nu op 1 oor haha.
Zal zo een paar foto’s plaatsen in showtopic.
Marinda, heerlijk zeg zo’n ochtend op het ijs. Mijn zoon gaat dadelijk schaatsen met mijn man. Ik durf het niet met mijn dikke buik.
Jouw Nick is een bikkeltje hoor. Ik ben benieuwd naar de foto’s.
De spruiten van gisteren waren niet geslaagd.
En voor merkkleding moet ik zeker 3 maten afvallen denk ik, want ik heb nu maat 48 van ruimvallende kleding, en 50 bij strakkere kleren. De merken hebben vaak 44 als grootste maat, en die vallen gewoon iets kleiner over het algemeen.
Ik ga daar zoiezo mijn best voor doen. Ik heb nu (voor de zwangerschap uiteraard) een BMI van 35, en dat moet zeker 10 zakken voor mijn suiker natuurlijk. Dat betekent dat ik minimaal 25 kg moet gaan afvallen, pffff Ik hoop dat me dat gaat lukken. Ik heb het ooit gered, en toen voelde ik me veeel mooier.
wwb–> mijn mams is een aantal jaar terug ook zoveel afgevallen en zeker vergt het tijd en moeite maar je voelt je goed, het is gezonder en veel meer keus qua kleding.
Hier dus maat 44 nodig van merkkleding en anders vak 42 of spijkerbroekmaat 33/34 qua breedte lengte 32 ben kort propje haha.
Hier ook geen schaatsen wel lopen op het ijs dat mag van mark en is ook niet zo gevaarlijk gelukkig.
Is voor jou meegaan en kijken geen idee of is het t inspannend met je bekken?
Fotobom is geplaatst in showtopic!
Nette–> Komen nu de andere fotos van jou kant?
Ik ga zo naar het showforum, maar ff nog reageren
Om bij het ijs/water te komen moet ik 3 meter naar beneden lopen op een glad bevroren sneeuwachtige gras/mollenbergen wal. Dat durf ik al niet met mijn bekken (en omdat ik bang ben om te vallen). Bovendien durf ik op het ijs ook niet goed, omdat als ik me verstap en een stukje ga glijden, dan heb ik daar heel snel veel last van. Ik ga het risico gewoon niet nemen dat ik me meer pijn doe.
Vorige week ben ik een paar keer een beetje uitgegeleden en kon ik me nog opvangen, maar ik voelde me si-gewricht gewoon verplaatsen… zoo dat deed zeer…
Nu ga iik naar het showforum
wwb–> ok dat is inderdaad te gevaarlijk met je huidige klachten. Hier is bovenste laag op ijs en in park stroef door losse sneeuw. In de stad was aangelopen sneeuw ijs geworden en ook 3 keer bijna uitgegleden en inderdaad een dag pijn gehad. Slimme keus maar kan me voorstellen dat je op dat soort momenten wel even baalt.
Wanneer krijg/kreeg je visite voor je verjaardag?
kijk jij ook maar uit dan!!
Woensdag op de dag zelf komt de visite. En vanavond komt er een nicht van mijn man (maar niet voor mijn verjaardag hoor, die komt dingen brengen)
Mogguh meiden!
Ik ben ook stiekum wel een beetje merkgevoelig hoor. Kleding van mij is toch meestal Mexx of Esprit. Spijkerbroeken meestal Only. Nou heb ik geen stapels kleding, dus dan is het nog te behappen he.
En wwb, dat afvallen, dat gaat je lukken hoor! Je hebt het al eerder gedaan en ik kan het ook, dus dan kan jij het zeker! Toen ik begon met lijnen (heeeeel lang geleden, je weet het nog wel) had ik maat 44. Toen ben ik in een krap jaar 15 kg afgevallen en had ik maat 36/38 en dat heb ik nu nog steeds. Je weet dat je het kan en je weet dat je het niet alleen hoeft te doen he!
Die spruiten lijken mij trouwens ook niks…Ten eerste hou ik niet van spruiten en abrikozen vind ik ook :sick:.
Marinda, jij hebt een wel heel stoere zoon! Finn is ook het ijs op geweest. Hij vond het geweldig! Heeft echt lopen gieren van de lach. Rene heeft hem ook nog een keer keihard over het ijs gereden (Rene al schaatsend de kinderwagen duwen). Je had hem moeten horen! Echt schateren!
Verder gisteren nog even de stad in geweest. Voor Basten wat nieuwe broeken en een trui gekocht. Was hard nodig.
Voor vandaag heb ik weinig plannen (behalve dan de boel hier thuis weer eens aanpakken). Kom dus later nog wel even terug!
Kus Deb
wwb–> ik kijk ook uit hoor haha vrijwel pijnloos blijven zoals nu is me net iets teveel waard. Mag/ kan jij gewoon fietsen? Daar heb ik af en toe wat last mee. Lekker hoor dat je woensdag de meeste visite krijgt krijg je veel mensen?
deb–> wat leuk dat finn het ook zo naar zijn zin had. Nick vond het ook zo leuk en ging schaatsbewegingen van anderen nadoen met zijn laarsjes haha. Poetse! Dat moet bij mij ook nog gebeuren en de zolder opruimen/leeghalen en konijn schoonmaken oehhh eerst 2 dagen werken…
Zo dames, zit nu even weer achter de andere computer dus heb weer foto’s geplaatst van mathijsje.
Verder moet ik ook nog even van alles doen hier,alleen mathijsje slaapt in de box dus kan beneden niet veel doen nu, dan maar boven met de was bezig…dan is die tenminste weer aan de kant.
nette–> hihi was hij in de box in slaap gevallen? Hier gaat het zonder box nog erg goed al stond meneer maandag ineens midden op de lage tafel te dansen! Boefje.
Sorry, meisjes, ff een ego berichtje.
Mijn man was van het weekend een beetje ziekjes. Heel erg verkouden en koortsig.
Je voelt de bui al hangen, hij heeft me aangestoken. Alleen kan ik het nu echt niet permiteren om ziek thuis te zitten, want ik ben sinds gisteren alleen op het werk.
Als ik ziek word dan overzie ik het helemaal niet meer, want dan loopt het nog veel meer op.
Wat zou ik graag nog mijn bed in duiken… Maar ik doe stoer neem een para en ga werken, tot snel…
wwb…je bent een bikkel!
Sterkte vandaag hoor…Ik hoop voor je dat het een beetje rustig zal zijn en vooral dat je werkdag snel voorbij is, zodat je thuis lekker onder de wol kunt kruipen!
Ik ga zo op bezoek bij een oud collega. Gezellig!
Vanmiddag kom ik nog wel even kleppen!
Kus Deb