Ik heb er ook niet veel last van, maar ik vind het wel onhandig als je moet reizen.
Onhandig inderdaad, en als je aan de pil bent kun je dat nog een beetje regelen. Zo zit ik met de trouwerij, maar ik ben niet regelmatig ongi, dus kan het toch nog niet uitrekenen. Gelukkig is mijn vriend heel strict in het gebruiken van condoom, als het aan mij ligt blijft dat ding nu al in de kast, maar ja dan praat je niet met je verstand he :oops:
De tekst houden we simpel, ik heb wel een klein gedichtje gemaat van 3 a 4 regels. Vind ik altijd wel een persoonlijke tint aan een kaart maken. Heb ik ook gedaan met het geboortekaartje. Verder is de kaart zelf ook simpel, maar vrolijk. Geen grijs of bruin, en niet te romantisch. We zijn allebei vrij nuchter ingesteld. En die van jullie?
gr. Nienke
Wij hebben een foto van ons tweeën op de voorkant en daaronder zie je de datum in het zand geschreven. En het gedichtje is vrij bekent dat wij hebben haha, “Ik las het in je ogen, ik zag het in je blik. Wij gaan trouwen met ons 3en. Ons wonder, jij en ik”. (we zijn niet zó creatief hihi). Kaartje is ook best simpel hoor, hou niet van teveel poespas! Gelukkig heb ik als het goed is, geen menstruatie tijdens de bruiloft. Ik denk dat ik anders echt even wat bij mn huisarts haal, wat je cyclus verschuift. Hebben jullie de locaties ook allemaal vastliggen dat je het kaartje bestelt hebt? Geef je een feest 's avonds, of een diner of alleen een receptie?
Mijn ongi is onderweg!!!
Vanavond gezwommen, en voor de zekerheid een tampon in gedaan, en ja hoor, er zit wat rood/bruins aan. :dance:
Vandaag mag ik denk ik niet mee tellen, dus als het morgen door zet was deze cyclus 35 dagen.
Helaas wel weer een dag langer, maar nog steeds niet gek.
Of vinden jullie dat ik vandaag al als 1e dag van de nieuwe ronde mag rekenen?
Groetjes Lotte
Vanmorgen had ik er nog een hard hoofd in, maar vanavond was het dan toch zover.
De :twisted: zijn aangekomen.
Mijn gevoel erbij is een beetje dubbel, aan de ene kant ben ik blij dat ze er zijn, aan de andere kant baal ik een beetje dat het weer een dag later is.
Ik hoop niet dat ik iedere maand een dag later ben, het mag nu wel zo blijven.
Hee meiden,
Hoe is ie?
Hebben jullie ook zo’n zin in de paasdagen?
Ik las op teletekst dat het maandag wel 20 graden kan worden :dance:
Heerlijk.
Gelukkig ben ik met pasen vrij.
Ik werk alleen zaterdag.
Dat wordt dus genieten.
Hey dames,
Lotte, ik denk niet dat het elke cyclus een dag later wordt hoor, kwestie van toeval? Als het bij 35 dagen blijft is het toch netjes? Moet je alleen wat vaker klussen om kans te blijven houden, maar dat is toch niet erg? :inlove: Ik heb vaak gelezen, dat ze adviseren om de dag te klussen, omdat het zaad 24 uur kan overleven oid.
Je moet alleen wel elke keer 35 dagen wachten, ik snap je wel!!!
Geen receptie, een groot feest! En ja, gelezen en gehoord dat het mooi weer wordt. Vriendjelief gaat weg, dus we hebben het rijk alleen met z’n 2-en. Hopelijk is ze dan weer beter, want we zijn allebei ziek geweest en zij is nog steeds niet topfit. Lekker in het zonnetje in de zandbak of fietsen ofzo, heerlijk!
groetjes Nienke
@ Nienke, hebben jullie de griep gehad?
Gelukkig is de griep deze keer mijn deur voorbij gegaan.
Ik hoop dat jullie weer goed opgeknapt zijn, want het zou wel balen zijn als je met het mooie weer in bed moet liggen.
JOEHOE!!! zijn er al meer meiden die in augustus voor een beebje gaan?
Het is hier nog steeds erg rustig.
Ja, we zijn weer beter. En van het lekkere weer aan het genieten hoor! (nu even niet, ze slaapt en ik ben dus aan het internetten) Ik moet eigenlijk schoonmaken in huis, is er deze week weinig gebeurd door de ziektes.
JOEHOE! het is hier heel gezellig!
gr. Nienke
VROLIJK PASEN!!!
VROLIJK PASEN ALLEMAAL!
PRETTIG PASEN!
Nog leuke dingen gedaan vandaag? Wij hadden heel wat plannen, maar we heen gingen was het heel druk, dus zijn we bij mijn ouders op de koffie uitgekomen.
Nog een geinig iets…het condoom is gescheurd vanmorgen! We werden er een beetje lacherig om. Dan is het toch ineens een spannend idee, wat als…maar ik moet deze week ergens (ben nu op dag 29) ongesteld worden, dus de eisprong is als het goed is al geweest.
We moeten nog 3 maanden wachten met deze geintjes, maar het idee was wel leuk. Ben ook spontaan weer op internet wezen zoeken naar namen…haha, die tik van namen ook!
gr. Nienke
Hihihi Nienke, wel oppassen hoor
We zijn AUGUSTUS-STOPPERS en geen april-stoppers.
Hier is het condoom nog nooit gescheurd, maar ik kan me wel voorstellen dat je er een beetje lacherig van wordt.
Ik geloof niet dat mijn vriend het op dit moment zo leuk zou vinden, maar ja, als het gebeurd, is het zo.
Wij zijn vandaag bij mijn ouders op bezoek geweest.
Het was erg gezellig.
We hebben gezellig mee gegeten.
Verder heb ik eigenlijk niet veel nieuws.
De :twisted: zijn alweer 2 dagen weg.
Morgenmiddag weer naar school.
Nog 11 weken en dan is het schooljaar alweer voorbij.
Wat gaat de tijd toch snel :shock:
Scheelt ook dat er bij ons al 1 is denk ik Lotte. We weten wat het is, het is wel spannend, maar niet zo schokkend als het zo zou zijn zoals bij de eerste.
Naar school? Wat doe je dan? fulltime, of werk je er bij?
gr. Nienke
Ik werk in de thuiszorg.
Vorig jaar heeft mijn leidinggevende gevraagd of ik niet een opleiding wilde volgen naast mijn werk.
Voor mezelf had ik altijd het gevoel dat ik het prima naar mijn zin had in het werk wat ik deed, maar als je een opleiding aangeboden wordt, en je hoeft hem niet zelf te betalen, ben je gek als je het niet doet.
Dat vond ik tenminste.
Ook omdat we nu nog geen kinderen hebben was dit een mooie kans.
Met kinderen erbij doe je het denk ik toch niet zo snel.
En ik vind het leuk om te doen.
Kortom, naast mijn werk volg ik 1 middag in de week een opleiding.
Hey dames,
Nee geen april stopper, want dan wordt het een januari baby en dan zijn de verjaardagen zo kort op elkaar…haha. Nee hoor, het zou welkom zijn nu, maar niet echt goed gepland vanwege de bruiloft.
Inderdaad Lotte, nu kan het nog en als het betaald wordt, waarom niet. Weet je af van de regeling die bij veel bedrijven geldt? Je moet er daarna 3 jaren blijven werken, anders moet je (een deel) studiegeld terugbetalen aan je werkgever.
Hoe lang zal het duren voordat er meer augustus stoppers komen? Of zou er een apart 3e kwartaal stoppers geopend worden tzt? :think:
gr. Nienke
Toen ik gevraagd werd voor de opleiding werd me verteld dat ik nog 3 jaar bij mijn werkgever moet blijven werken.
Ik heb wel gevraagd of ik dan hetzelfde aantal uren moet blijven werken, of dat ik ook minder mag gaan werken.
Dat laatste is geen probleem.
Ik denk dat als wij stug vol blijven houden met dit topic, dat er vanzelf wel meer meiden bij komen.
Zolang wij maar reageren, blijft dit topic vrij bovenaan staan.
Wat vinden jullie van het nieuwe prinsesje?
Ik hoorde net op de radio dat de 1e foto’s op internet staan, dus vandaar dat ik toch nog ff snel ben gaan kijken, en nu nog snel hier reageer.
Nu ga ik echt slapen.
Trusten.
Ik blijf wel reageren…
Ben benieuwd of ik deze week ongi word. Dan is het mooi op regel, want vandaag zit ik op dag 30 en de afgelopen 2 cycli waren 31 dagen. :-*
Het prinsesje…mooi babietje. Verder kan ik niet echt zeggen op wie ze lijkt, dat vond ik van mijn eigen kind al moeilijk. Willem is wel weer een trotse papa. Het duurt alleen zo lang voordat ze met de naam komen! En ik heb al zoveel geduld, NOT! :?
Aankomend weekend wordt het meer dan 20 graden he! JIPPIE!
gr. Nienke
En, heb je al een idee hoe het kindje gaat heten?
Ik hoop voor haar dat ze een leuke naam krijgt.
Meestal vind ik de namen niet zoveel aan, hoewel Amalia nog wel mee valt.
Niet dat ik mijn eigen kind zo zou noemen hoor.
Verder denk ik dat het dit keer verrassend zal zijn, en dat het niet met een “A” begint.
Ik ga voor je duimen dat je braaf morgen ongi wordt.
Het blijft toch iedere keer weer spannend, vind je ook niet?
Heerlijk die temperaturen voor komend weekend.
Bij ons is het dit weekend kermis, dus dat komt mooi uit.
Alleen balen dat ik moet leren, want ik heb dinsdag een toets. :wall:
Hey was ik weer eens een keer.
Nou het lijkt echt heel regelmatig te worden, want ben vandaag ongi geworden. Voor de 3e keer op dag 31. Kijk dan kunnen we lekker gericht gaan klussen over 3 maanden. Hierna nog 3 keer ongi voordat we ervoor gaan als het zo doorgaat als nu, jippie!!!
gr. Nienke