En Vlinder, die had dr nod de 2e geloof ik
Ik hebe ven voor je teruggelezen, en Vlinder heeft inderdaad haar nod gehad
2 Augustus volgens het lijstje.
En is Nienke niet 2 1/2 week weg???
He dames
Ben ik weer, terug van vakantie en weer klaar om nog een week te gaan met een vriendin. Heb het erg leuk gehad, lekker zonnetje gehad en nu klaar om voor de eerste ronde te gaan. Alhoewel het er niet echt van zal komen denk ik aangezien mijn eisprong volgende week zou moeten komen ( en vriendje dus niet meegaat deze vakantie ).
Alles goed met jullie? Ook al druk aan de klus?? Wel spannend he, deze maand begint het voor een aantal echt voor het eerst!
Nienke, als je weer terug bent, mijn nod mag veranderd worden naar 28 augustus!
Hey meiden,
Jullie moeten het de komende 1/12 week zonder me doen.
Wij gaan namelijk vandaag op vakantie.
Allemaal veel succes met klussen, en wie weet zijn er al wel zwangeren als ik terug kom.
Vlinder, jij ook nog een fijne vakantie.
Liefs Lotte
Lotte en Vlinder heel veel plezier op vakantie meiden!!
Sookie, balen zeg. Ik weet niet precies wat de vooruitzichten zijn bij zoiets, maar het vertraagt de boel natuurlijk wel. en je moet altijd zo lang wachten totdat je meer weet…succes meid!!!
Lotte en Vlinder, veel plezier!
Hallo dames! Eerder terug dan gepland vanwege het weer. We hebben prachtig weer gehad, maar er was slecht weer in opkomst. Om de pret niet te drukken, hebben we besloten alvast in te pakken en thuis nog eventjes te genieten. Hier is het helaas ook bewolkt, maar ja beter thuis dan op een camping.
We hebben heerlijk genoten met z’n 3-tjes, lekker veel aandacht voor ons dochtertje. Ze vond het geweldig met alle andere kinderen naast ons. Gelukkig waren er ook kleintjes, van 3 4 en 5 jaar oud waar ze goed mee kon spelen. Ze heeft een top tijd gehad, dus wij ook
Verder af en toe wat misselijk geweest, gewoon wat minder trek in eten, maar dat is geen ramp. Ben me wel veel minder bewust van het feit dat ik zwanger ben dan van de eerste. Heb zelfs per ongeluk een stokbroodje brie gehad :oops: oeps, foutje.
Voor de dames die nu echt begonnen zijn (Lotte is dat elke maand wel stiekem omdat ze zich niet in kan houden ) , succes en houd ons op de hoogte!
gr. Nienke
hallo dames,
eindje niet langs geweest he, maar hier gaat alles super, de verhuis is goed geslaagd en ik doe het rustig aan, 14 augustus mijn tweede echo, en ik kijk er al naar uit.
Nienke gefeliciteerd meis!!! verschilt niet veel met ons beebje :mrgreen:
dames ik blijf verder duimen voor jullie hoor, :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: : :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes lynn mama van senne* en ???
Heb een beetje de zenuwen…straks om 11 uur gaat die implanon eruit. En dan ga ik ook eindelijk voor het echie
Talulah, spanned!!! :inlove:
Nienke, wij doen dat ook meestal, even wat eerder terug komen van vakantie. Op een gegeven moment ben ik het gewoon zat en wil ik terug naar huis zodat ik daar nog even lekker kan aanmodderen voor het echte leven weer gaat beginnen haha. Wil je mn nod veranderen naar 31 augustus?
talulah en sooki :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
en alle andere dames natuurlijk ook!!!
Jaaaaaaaaaa hij is eruit!!! Het was even een gepriegel voor de dokter maar uiteindelijk lukte het :lol:
Ben meteen maar even naar de winkel gegaan om foliumzuur te kopen.
Tjee…en nu afwachten
:dance: :thumbup: goed zo !!
dees is er nu uit, nu nog iets nieuws om erin te stoppen he :lol: :mrgreen: ik duim voor je meis!!
Haha ja ga er maar gauw wat in stoppen.
Ik duim in ieder geval voor je dat je cyclus direct goed werkt :thumbup: :thumbup:
Heb je er verder geen last van trouwens?
gr. Nienke
Nee ik voel niet echt wat, de hechtpleister begint nu een beetje te trekken.
ik duim alvast voor jullie allen hier hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nou ik voel me k*t en zit de ogen uit mijn hoofd te janken.
Mijn teckel heeft net mijn poesje van 14 weken oud dood gebeten.
oow zo erg dikke :hug:
als hij al zo reageert op een poesje van 14 weken oud, hoe gaat hij dan reageren op een baby :? Gelukkig heb ik hier op het forum al wat tips kunnen vinden.