The race ain’t over 'till you finish!!!
nee Lin, alleen bij een positieve test he
T is alweer tijd voor een nieuw deeltje Han… Een deel waarin hopelijk drie baby’s gezond geboren gaan worden en we willen positieve testen zien!
Whahaha, nou Eef, dan MOET jij dus wel gewoon zwanger zijn, want Lin kan echt niet nog eens 4/5 weken rond blijven lopen met dat kleintje in dr buik! :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
@Lindaaa wrote:
T is alweer tijd voor een nieuw deeltje Han… Een deel waarin hopelijk drie baby’s gezond geboren gaan worden en we willen positieve testen zien!
Verhip, je hebt gelijk!!!
Zal meteen het volgende deel aanmaken. :mrgreen:
En als we niet teveel doorkletsen in dat deel kan er nog wel een beebje bij komen… (of nog meerdere als we echt heeeeeel langzaam zijn… maar dat komt niet zovaak voor geloof ik…)
@HanB wrote:
Whahaha, nou Eef, dan MOET jij dus wel gewoon zwanger zijn, want Lin kan echt niet nog eens 4/5 weken rond blijven lopen met dat kleintje in dr buik! :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
Alsjeblieft niet zeg!!!
@HanB wrote:
:lol: nee dat zal ik Lin niet aandoen
Hoi meiden,
Reageer later nog op iedereen hoor :oops:
Eef, spannend meid!
beebje van Lin, kom nou?? We willen je ontmoeten!!! :mrgreen: :lol:
Hier gaat het vorospoedig. Het behang in de keuken en woonkamer zit erop. De vloer in de woonkamer ligt er ook bijna helemaal in.
Als het goed is, is j dat nu verder aan het doen en mijn mams is bezig onze slaapkamer te behangen. We gaan proberen dit weekend al wat spullen over te brengen. Nog een weekje en dan gaan we over!
Heb er zo een zin in…eindelijk een plekje van ons tweeen.
Hopelijk wilt de chirurg me morgen ook opereren want dan kunnen we in september gewoon doorgaan met de IUI.
Er is een nieuw deel geopend, dus dan ga ik deze sluiten. De link naar het nieuwe topic staat hierboven.