Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

hahha nee doe ook maar neit want ik zie altijd alles voor me :lol:

Dat probleem heb ik ook.

krijg er dan echt beelden bij

ja lastig is dat soms he?

ja maar ook wel leuk.

Van de week had ik op het werk ook, een collega vertelde iets wat ze had meegemaakt, ik zag het gewoon helemaal voor me, en lag dus helemaal in een deuk. echt heb een kwartier nodig gehad om bij te komen en had spierpijn vh lachen.

oja staat een leuke foto van mn dochter in ons showforum

kun je ook even lachen

ja das idd wel leuk hahahha.

lotte zie dat je nog 6 dgn moet tot je NOD, voel je je al anders?

hmmmmmmmmm weet eigenlijk niet. we hebben wel veel geklust en ik had gister een hele dag enorm pijn in mijn onderrug en dat is nu weer over. en beetje steekjes in mijn borsten.

spannend

ja ik hoop het zo.

ja ik hoop het ook, voor jullie

en natuurlijk ook voor mezelf, maar ik moet nog iets langer wachten

ik heb je toegevoegd op msn hahahha. tussen jou en mij zit 9 dagen verschil tot nod. best een groot gat he?

ja idd een groot gat!!!

moeten we veel te lang wachten

maar kan zijn dat mijn nod later is he? na een mk kan je cyclus natuurlijk erg overhoop liggen. en ik ben uitgegaan van 28 dagen. maar we zien het wel.

Dat kan Lotte. Maar het kan ook dat je lichaam meteen de draad weer op pakt en dat je zwanger bent :pray:

Lachen, die foto van je dochter, Knollie.

test je dan nu met ovu testen wanneer je je ei hebt, of ga je uit van de 28 dagen

ja penelope dat kan ook.

dat had ik na de anticonceptie, met de pil en de spiraal beide keren gelijk een regelmatige cyclus

nee ik test niet met ovu testen maar ik klus lekker veel hahahha. en ik ben gewoon uitgegaan van 28 dagen.

wij doen ook niet met ovu testen, omdat ik ook een regelmatige cyclus heb van 28 dgn.

bij T,ara zijn we na een jaar proberen begonnen met de ovu testen.

na mijn vorige mk was ik na 6 weken ongi maar toen was ik ook 11 weken zw. miss dat dat meespeelde.