Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

Veel plezier met je echo LIITA!

wij krijgen sinterklaas zondag op bezoek hier in huis!

Leuk hoor, eerste keer voor de drie peuters van 2 jaar.

en ook de eerste keer voor ons (3 stellen, de ouders dus.)

maar ik moet mijn huis nu héél erg goed schoonmaken, dweilen enzo, want één vader is allergisch voor onze kat. Dat belooft nog wat.

En ik heb absoluut geen zin, ben niet vooruit te branden vandaag.

Mimster: ik moest een uitstrijkje laten maken en die was vreselijk verkeerd. Dus wilden ze van alles weg gaan snijden, waardoor bij mij de kans op een 2e kindje vrijwel onmogelijk was (áls ik al zwanger zou kunnen worden, had ik een flinke kans op een miskraam of vroeggeboorte)

maar dankzij een goede gyneacoloog werd ik op de mogelijkheid van een laserbehandeling gewezen, waarbij het slechte weefsel weggebrand wordt, en er hopelijk gezond weefsel voor terugkomt.

Ik moest een half jaar wachten op de uitslag hiervan.

En het zag er super uit.

Dus ik mocht weer zwannger worden (wij waren eigenlijk al net “bezig” vlak voor ik te horen kreeg dat het zo verkeerd zat)

en als ik zwanger geweest was, en dus geen uitstrijkje had laten maken, dan gaat je weerstand achteruit, waardoor ik wel eens kanker had kunnen krijgen…

dan was de kans op een tweede wel verkeken, en dan had ik in het allerergste geval zelfs ons dochtertje niet op mogen zien groeien.

Dat is gelukkig allemaal niet gebeurd, maar het gaat wel even door je hoofd op dat moment.

Ik was nu gelukkig al zwanger in de eerste ronde.

maar ik weet hoe vervelend het is als je ronde na ronde weer teleurgesteld wordt

oh, wiens auto was nou gisteren kapot?

de mijne ook, staat bij de garage, dure grap weer… maar ja, ik heb er geen andere auto voor! en dan net in deze toch al erg dure maand.

nu ga ik echt schoonmaken hoor, bah.

Wat een verhaal Mopsie. Verschrikkelijk om dat mee te maken. Gelukkig ben je nu zwanger van de 2e en lijkt het allemaal goed te gaan.

Jeetje Mopsie dan zit de schrik er wel goed in zeg. Gelukkig is het allemaal goed gekomen met je en ben je nu zwanger van de 2e!

Ik kom even snel zeggen dat we vandaag de eerste echo hebben gehad.

Alles was goed. Precies op schema. Heerlijk om te zien…

Geweldig LIITA :dance:

@ Mopsie: wat een verhaal zeg, gelukkig dat het nu goed gaat.

Vanmiddag gewoon geklust hier, :oops:

dat is fijn om te horen LIITA :dance:

Super Love!!!

LITA… beter… lekker gevoel zeker :slight_smile:

Mopsie… zeker een verhaal en gelukkig dat er een 2e kindje op komst is bij je!! Schrok wel even van het verhaal… Pff…

Ik moet ook weer verder vandaar even kort een reactie!!

Knollie toch, kind wordt 2 jaar oud en paps en mams gaan 's middags effe klussen. Nou alles voor het goede doel he!

knollie lagen je kids zeker op bed toen je ging klussen hahahah.

liita wat fijn een goede echo.

haha

Y.ouri op school en T.ara in bed

enne misschien brengt het geluk op de verjaardag van onze dochter

wie weet heb je op haar verjaardag wel een kind verwekt hahahha.

Laten we het hopen. Enneh nu even flauw: niet geschoten is altijd mis

ja wie weet

hahaha

ach we hebben in ieder geval genoten

knollie das fijn dat je iig genoten hebt :thumbup: :dance: is je dochter er niet wakker van geworden of heb je het zachtjes gedaan ahhahaha.

we hebben zon druk weekend

hoop dat we er nog een keer aan toe komen. :oops: :oops: :roll:

ga niet verder in details :wink: :mrgreen:

nee ze is niet wakker geworden, haha