Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

Wat is je NOD Beate?

zoow ben ik ook weer… niet heel veel te melden maar ik lees wel braafjes mee… in afwachting van woensdag dan weer een echo!!!

Leuk Suzy!

Morgen heeft RA haar NOD, en, al kwaaltjes of andere tekenen?

Suzy, leuk hoor dat je voor een extra echo mag :slight_smile: . Toch een geluk dat het hoofdje niet goed te zien was ( zo was het toch? )

Sporten en zwangerschap: goh nog nooit van gehoord dat veel sporten nadelig kan zijn voor je cyclus, maar daarom noemde die site dat dus. Ga voor de gein eens kijken wat er bij mij uit zou komen qua zwangerschapskansen.

Littlelove, ik hoop dat het bij dit beetje roze blijft

:pray:

tjaah… idd… sporten zou toch gezond voor je moeten zijn!!

Ra… spannend…

Denk dat ik m’n ovulatie later heb gehad dus eigenlijk zou ik pas ergens dan vrijdag m’n NOD hebben. Maar heb al wel wat krampen sinds vandaag dus denk dat het deze maand niets gaat worden :S

@dijo wrote:

tjaah… idd… sporten zou toch gezond voor je moeten zijn!!
dat is het ook, maar dit gaat over 'overmatig' sporten :)

@RedAngel wrote:

Denk dat ik m’n ovulatie later heb gehad dus eigenlijk zou ik pas ergens dan vrijdag m’n NOD hebben. Maar heb al wel wat krampen sinds vandaag dus denk dat het deze maand niets gaat worden :S
Krampen duiden niet altijd op een menstruatie, dus ik blijf gewoon voor je :pray: RA!

neh idd had ik ook gewoon alleen geen rugpijn dat ik die maand ervoor wel had!! Gewoon blijven hopen!!

Ik blijf voor iedereen duimen!!

Hihi hoop het :slight_smile: Als ik vrijdag nog niet ongi ben dan ga ik er wel testje tegenaan gooien want dan zit ik op een cyclus van 35 dagen.

Ik wacht geduldig af RA :liar:

Dijo, alvast heel veel plezier morgen met je echo!

hoofdje was wel goed te zien alleen niet vanaf de bovenkant op te meten omdat beebje niet wilde verplaatsen… ze zei dat het wslijk niets zou zijn dus daar gaan we dan maar vanuit

Beate: die kalender houdt ik ook bij. Voor een nadelige invloed van veel sporten hoef ik niet bang te zijn…eerder het tegenovergestelde :? Maar ik zou het idd maar met een korreltje zout nemen hoor!

RA: :thumbup: :thumbdown:

Littlelovebug: ik hoop ook voor je dat het bij wat roze blijft!!

Dijo: alvast heel veel plezier bij je echo! :smiley:

Penelope: je hebt vast gelijk. Ik moet wat meer geduld hebben… :roll: Bij jou ging dat trouwens niet op he!!! :wink:

:oops:

Squirrel: ik heb ook nog een link van mijn vriendin gekregen met nog wat meer medische informatie. Geef maar een gil als je geinteresseerd bent.

vorige maand had ik ook op dag 21 pas mijn ei, dus is niet heel erg vreemd hoor.

Penelope: Ik dacht zelf dat er wel een met progestan werd gewerkt, maar moet dat nog eens nagaan.

Fijn dat je kuur aanslaat.

Vlinder: ik dacht het ook, maar in de link die ze meestuurde stond er verder niks over. maar huisartsen sturen ook alleen maar door natuurlijk na 12 maanden.

Dijo: spannend hoor. We willen wel plaatjes hoor!

Ik denk dat we gewoon nog even een paar maandjes doorklussen hoor.

littlelovebug: welkom bij deze leuke club! Wat vervelend je miskraam, laten we hopen op meer geluk vanaf nu!

Beate: wat sh#t zeg. :hug: voor jou

Als ik dat zo lees is het goed dat ik nu wat minder sport. Doe normaal ook aan lange afstand mountainbiken. 8-12 uur per week op de fiets.

Knollie: fijn dat het goed gaat met je man!

Nl2suzy: weer echo, en we gaan er gewoon vanuit dat ie goed is!

Tigru: nog maar 3. Gaat ie op tijd komen?

Hier vandaag misselijk en het zuur af en toe…brr!!

Ik weet niet wat het is…zou het??

RA: Wij lopen gelijk want vrijdag zit ik ook op de 35…hier nog niets verder…ik denk dat ik wacht tot zaterdag met testen…mits mijn ongi uitblijft natuurlijk!! Spannend…

Suzy: Leuk hoor je echo…hoe ver ben je nu want ik zie even geen banner??

Fietje: Had jij nou nog wat gespot deze ronde?? Kan me voorstellen dat je er effe niet mee bezig bent geweest ivm je zoontje… :hug:

Welkom LLBug…een streepje is toch een streepje??? Veel succes…

Mimster, ik heb nooooooit last gehad van maagzuur, alleen twee keer voor de nod en toen was ik dus zwanger.

Beate, ik heb die test ook gedaan via die site, nou ik had maar 29% kans op zwangerschap whoeha :mrgreen: .

Hahaha…ja wel bijzonder he haha…heb normaal ook nooit last van maagzuur…maarja durf nog niet te hopen…je weet maar nooit!!

Misschien komt het wel een beetje door mijn jetlag…ben namelijk een weekje naar New York geweest, Penelope!! Was zoo cool!!

spannend mimster. ik :pray: voor je

Ik :pray: het ook zo…en anders gaan we er gewoon weer met volle moed tegenaan in een volgende ronde!!

Ik heb trouwens gewoon af en toe een wijntje op de laatste tijd…kom er soms niet onderuit als je ergens op visite bent ofzo…vind dat zo lastig!!

Ook beetje rauw vlees gegeten vorige week…is dat erg???