Aug & sept. 2009.Al 10 zwanger, nog 14 te gaan

Kuona: Super gefeliciteerd. GAAF!! :dance:

Beate; mijn eerste pilloze menstruatie begon ook met super rood bloed, helemaal niet zoals ik gewend was. maar eventjes afwachten dus, persoonlijk zou ik nog niet gaan testen.

gister had ik in ieder geval een licht positieve ovu test. dus ben benieuwd naar het resultaat van vandaag!

All: Nog leuke plannen voor het weekend?

Hier een redelijk rustig weekend, naast het klussen moet er geschilderd worden (cadeautje voor vrienden die vandaag uitgerekend zijn) en vanavond uit eten. Verder weinig bijzonders.

In ieder geval fijn weekend allemaal!

Kuona, supergaaf!!! :dance: :dance: Gefeliciteerd! Zit je nu ook niet meer met dat gedoe met de weekenden :angel:

Beate, jammer van je ongi :frowning: , ik zou nog even afwachten of het doorzet en anders wel even testen.

Wannabe-mammie: Ik had een spiraaltje en dit zou dan mijn derde menstruatie zijn nadat die eruit is gehaald… is het dan misschien nog anders of maakt dat geen verschil??

Ik heb vanmiddag/vanavond een feestje, toch voor de zekerheid maar geen wijntje drinken denk ik!?

Morgen niet veel op de planning behalve een verjaardag.

Fijn weekend allemaal! :-*

@Kuona

Super gefeliciteerd!! Leuk hoor…

Ik heb ook een aantal symptonen, maar ik weet niet of ik het me inbeeld hahaha!! Misschien heb ik wel gewoon wat darmkampen oid…nog een weekje wachten!!

Wij gaan het weekend gezellig met vrienden eten…en lekker relaxen!!

Er komen weer snel wat NOD’s aan he…spannend!!

Kuona: Gefeliciteerd!!! :dance: :clap: :dance: :clap:

Ik heb even terug zitten lezen en zag dat er een paar hadden gereageerd op mij mbt die ovu testen…(ik dacht squirrel en penelope)

Het lijkt me idd wel handig om te weten hoe je eisprong voelt…

Ik heb zelf rond die dagen rekbaar slijm en een weeig gevoel!

(Ik had ook al eerder gekeken op int en op dit forum)

Ik denk zelf dat dit hem dan moet zijn,…volgens berekening zou het moeten kloppen…

ik weet alleen natuurlijk niet wanneer de eisprong precies is…wij hebben nu om de dag geklust…

ik wacht het nog even af, misschien ga ik ze dan ook wel eens bestellen!!

Bedankt voor de reacties hoor…ben beetje laat met reageren hihihihi :oops:

Kuona Gefeliciteerd:D

gaat hier wel echt heel snel

Echt heel erg leuk dat het zo snel gaat.

krijg er zelf ook wel de kriebels van als ik al die zwangeren zo zie :smiley:

Hopen dat er gauw meer mogen volgen

Kuona! Wat onwijs gaaf zeg, gefeliciteerd!

Kuona Gefeliciteerd

ik snap even iets niet.

ik had mijn mestruatie op 27 oktober.

Als ik dat dan bereken op een andere site zou mijn vruchtbaarste dag 9 november zijn. dat is over 1 dag.

en onder in mijn banner staat dat het nog 3 dagen is voor de vruchtbaarste dag

Kuona, gefeliciteerd! Leuk hoor, ik zei toch al dat je vorige negatieve test nog geen definitieve nee hoefde te betekenen. Geniet ervan.

Beate, jammer hoor, volgende ronde dan misschien? :hug:

Kuona gefeliciteerd!!! Wat leuk!

kuona gefeliciteerd.

hier nog steeds geen bloed te bekennen maar wel veel slijm. afwachten wat de vk maandag zou zeggen. waarschijnlijk een echo.

Beate: sorry weet het niet, heb alleen ervaring met de pil. Dus maar even afwachten!

Ik ga zo lekker uit eten, hopelijk kan ik me een beetje inhouden!

@knollie1 wrote:

ik snap even iets niet.

ik had mijn mestruatie op 27 oktober.

Als ik dat dan bereken op een andere site zou mijn vruchtbaarste dag 9 november zijn. dat is over 1 dag.

en onder in mijn banner staat dat het nog 3 dagen is voor de vruchtbaarste dag
ik weet niet van welke cyclusduur je uitgaat?

28 dgn

dat was de vorige keer

Lotte wat bedoel jij met slijm dan? Ik heb ook wel is wat dikke afscheiding… of iig dat je wel wit ziet…

Ik moet nog 2 keer ongesteld worden voordat mijn man thuiskomt! (Duidelijk aan het aftellen, dan gaan mijn NOD’s ook meedoen!)

Oh meiden! Helemaal door de dolle hier! Zo bijzonder, we moeten echt nog even aan het idee wennen :stuck_out_tongue: .

Wel grappig, had na de test van 4 dagen geleden en de ‘klachten’ echt verwacht dat ik ongesteld zou worden… Achteraf zijn de dingen die ik voel en voelde eigenlijk best duidelijk, maar ik durfde het echt niet te dromen.

Korte samenvatting (vond ik namelijk erg prettig om te lezen van andere mensen de afgelopen dagen):

• Hele, extreem pijnlijke (.)(.)
  • Best moe vanaf een uur of 2-3 in de middag
  • Maagzuur in de avond
  • Patat willen om 10:00 in de ochtend
  • Beetje weeig gevoel alsof ik ongesteld moet worden
  • Pukkels all over (Eet wel een beetje veel chocolade)
  • hele vorige weekend zwaar humeurig en emo geweest

Beate, jammer dat je ongesteld bent geworden :hug: Hoe is het met de rest? ik heb helemaal in mijn eigen ei geleefd de afgelopen dagen, ga wel even het lijstje checken op NOD’s

Fijne avond!

Het is nog heel erg vroeg, pas 9 dagen na de vermoedelijke eisprong, maar als je heel goed kijkt, zien jullie m dan ook? Ik wel :inlove:

even een kleinere versie