auditie

Sorry ik heb te horen gekregen dat ik niets mag publiek maken dus ik haal dit weg. Ik haal mijn berichten weg

Oh wat gaaf!! :inlove: :inlove:

Erg leuk en natuurlijk ben je trots, daar heb je ook alle recht toe of ze nu door gaat of niet :smiley:

Ik ga duimen dat ze door gaat!

Wat leuk! :mrgreen:

Gefeliciteerd.

wat leuk zeg… spannend…

Supertof!!! Ik ga ook duimen! :mrgreen:

Oh, wat leuk en wat spannend! Mijn kinderen vinden het heel leuk om de Voice junior te gaan kijken straks.

Wat leuk… GEFELICITEERD. :inlove:

joehoeee… gaaaf!! is het een zangeresje in de dop? of gewoon leuk om te doen?

heel erg gaaf!!!

Oh wat onwijs gaaf! Van al die duizenden inschrijvingen. Veel plezier :inlove:

Laat je nog wel even weten of ze door is?

Mijn oudleerling mag vandaag. We hebben afgesproken, dat ze belt, als ze door is. Volgens mijn man mag ze niets verklappen als ze door is.

Superleuk Bianca! Spannend ook wel… succes en ik ga ook duimen :smiley:

owwwwww wat sjiek zeg…spannend ook :slight_smile:

In Januari komt het op tv toch!!

Wat leuk ik hoop dat ze door komt!! Succes!

:thumbup:

o wat leuk! Veel succes alvast! :thumbup:

ow wat leuk!!!

dat zal een hele ervaring worden.

heel veel succes en vooral plezier.!

weggehaald

Een zangeresje in dop? Tja, ze kan best leuk zingen. Niet gelijk de top, maar wel zuiver. Ze heeft 2 jaar op koor gezeten en had daar ook gelijk zangles bij. Ze heeft musicalles gehad. Echt een kind dat zich thuis voelt op het podium.

Vandaag ook nog samen wezen shoppen. Ze moest andere schoenen en ze heeft gelijk een nieuwe outfit gekregen. Ik ben er dol op om in de uitverkoop te kopen :slight_smile:

Nu moet ik hoognodig op bed. De wekker staat op 5.45. We moeten er om half 10 zijn, dus half 7 in de auto. Ik hou jullie op de hoogte.

:zzz:

succes vandaag…

wel jammer hoor dat er verplichte nummers bij zitten…

Zet em op… Veel plezier en succes, hopelijk geen terleurstellign!

succes vandaag!! hopelijk kan zwe vooral genieten en heeft ze minder last van de zenuwen!