Daar kan ik me dus niks bij voorstellen
had ik ook gelezen ja! En ik spiek welleens bij de aflveringen van cbs zelf via internet zie je ook wel leuke dingen :mrgreen:
Wat ik me afvraag, ik lees de spoilers op atwt site zelf he, daar stond in dat Holden met ene Bonny aan de haal gaat, maar is dat toch niet de dochter van Jessica of wel??? :think:
@Rooike wrote:
Wat ik me afvraag, ik lees de spoilers op atwt site zelf he, daar stond in dat Holden met ene Bonny aan de haal gaat, maar is dat toch niet de dochter van Jessica of wel??? :think:
ja die heet wel zo idd,
holden krijgt het nog druk zoals ik zie
haha ik vin leuk om alles al te weten!!
kan ik er op wachten en zal me vriendin vertellen die wil het ook altijd graag weten
Wat zijn het toch eigenlijk een stelletje snollebollen daar in Oakdale he :mrgreen:
O, wat leuk, dat you tube filmpje! Vind het zo grappig om die oude stukjes te zien.
Kimmiejj, als jij op de site van cbs kijkt, kun jij dan de filmpjes zien? Dat lukt mij niet, ik kan alleen lezen wat er gebeurd.
Femke ik pb je de link via waar ik kijk
Thanks .
mag ik ook pb :mrgreen:
Dr is ook een nederlandse www ipv cbs
maar dit zal vast al bekend zijn bij jullie :oops:
Klopt, maar bij cbs kun je nog verder vooruit kijken :oops: , erg hè.
@Marieke_5000 wrote:
Ik vind gewoon dat Carly en Jack weer lekker samen mogen fiezelefozelen en dat Katie maar gezellig met Snickers moet gaan buitenspelen![]()
Ben het helemaal met je eens…
Enne:
Holden en Carly… :shock: nee dat vind ik niks… ze mogen allemaal rollebollen met elkaar maar Lily en Holden, Carly en Jack MOETEN samen blijven… :mrgreen: :snooty:
@faizaa wrote:
@Marieke_5000 wrote:Ik vind gewoon dat Carly en Jack weer lekker samen mogen fiezelefozelen en dat Katie maar gezellig met Snickers moet gaan buitenspelen![]()
Ben het helemaal met je eens…
Enne:
Holden en Carly… :shock: nee dat vind ik niks… ze mogen allemaal rollebollen met elkaar maar Lily en Holden, Carly en Jack MOETEN samen blijven… :mrgreen: :snooty:
ben ik het mee eens met die 2 koppels! :mrgreen:

Toch als je het stukje ziet dat ze elkaar kussen is het een erg leuk koppel…Holden en Carly
owwww ik vind het echt wel kunnen Holden en Jack, heb net spoiler gezien, ze zijn helemaal in love, kan niet wachten tot het zover is…maar dat wordt nog even paar jaartjes wachten geloof ik
@Liekie wrote:owwww ik vind het echt wel kunnen Holden en Jack, heb net spoiler gezien, ze zijn helemaal in love, kan niet wachten tot het zover is…maar dat wordt nog even paar jaartjes wachten geloof ik
:shock: :shock:
Holden en Jack, hmmm geil zo’n homo stel… :mrgreen: zal wel typfoutje zijn of niet… :mrgreen:
@faizaa wrote:
Holden en Jack, hmmm geil zo’n homo stel… :mrgreen: zal wel typfoutje zijn of niet… :mrgreen:
mag het toch zeker hopen hahaa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik kan in jack geen homo zien hoor hihi :drool: