Alleen met lezen alleen al ben ik voorlopig nog wel even zoet
Inderdaad!
Casey Blijft Leven! *dacht dat ie dood ging
@marielle wrote:
@Esther75 wrote:@renzosmam wrote:@klavertje4 wrote:in de tvkrant staat bij de aflevering van vanavond al wie de dader is :wall: :wall: :wall: :wall::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:
Whahhahhah en wij hier braaf spoilers gebruiken 8)
Ik ga de TV krant sue-en :evil:
Het staat ook al op teletekst hoor wie het is.
Ja duhhh
Maar daar kijk je dan bewust niet, tenminste dat doe ik niet.
In een gids blader je ook voor andere zaken. Om te kijken welke programma’s hoe laat beginnen bijvoorbeeld.
@Esther75 wrote:
@marielle wrote:@Esther75 wrote:@renzosmam wrote:@klavertje4 wrote:in de tvkrant staat bij de aflevering van vanavond al wie de dader is :wall: :wall: :wall: :wall::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:
Ja duhhh
In een gids blader je ook voor andere zaken. Om te kijken welke programma’s hoe laat beginnen bijvoorbeeld.
Ik dus wel he, ik lees graag vantevoren wat er gebeurd.
HAHAHA dan zegt Mister M ook altijd tegen mij, waarom kijk je het nou dan nog? Nou gewoon voor de mooie mannen.
@marielle wrote:
@Esther75 wrote:@marielle wrote:@Esther75 wrote:@renzosmam wrote:@klavertje4 wrote:in de tvkrant staat bij de aflevering van vanavond al wie de dader is :wall: :wall: :wall: :wall::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:
Ja duhhh
Ik dus wel he, ik lees graag vantevoren wat er gebeurd.
HAHAHA dan zegt Mister M ook altijd tegen mij, waarom kijk je het nou dan nog? Nou gewoon voor de mooie mannen.
Oe jaa Jel,
Mooie mannen zijn er zat!!!
Damian (oh ja we hebben geen kwijlsmiley)
Mike, Dusty en Simon god wat zijn die lekker zeg daar heb ik wel een week ruzie voor over. :drool: :drool: :drool:
Wat een leugenaar die Jade… :evil: (kan dat mens wel schieten!)
Altijd als Will samen is met Gwen staat zij wel ergens te loeren op een afstand, zoals gisteravond in de uitzending van 22.30 uur.
Bahbahbah dat dat mens de serie toch uit gaat!!!
Ik heb een avondje vooruit zitten lezen, weet nu dus wat er ons het komende jaar :thumbup: staat te wachten hihi
Groetjes, Petri
Ja dat heb ik ook dus ze blijft voorlopig nog wel helaas hahahaha!
@Rooike wrote:
Wat een leugenaar die Jade… :evil: (kan dat mens wel schieten!)
Altijd als Will samen is met Gwen staat zij wel ergens te loeren op een afstand, zoals gisteravond in de uitzending van 22.30 uur.
Bahbahbah dat dat mens de serie toch uit gaat!!!
Nou wat een rotmokkel idd…ze speelt wel goed hoor… :lol: want je háát haar echt :x
jade … :snooty:
Inderdaad, zij is VERLIEFD op Will.
Maar Will kiest natuurlijk voor zijn vrouw Gwen.
Maar waarom wil JADE persee tussen hun in komen.
Je zou denken als je verliefd ben de ander dan het geluk wel gunt
@mukkemuk wrote:
jade … :snooty:
zeg dat wel :wall:
en dr word weer met abortus gesmeten alsof het over een pak suiker gaat :evil: daaar kan ik zo kwaad om worden
Hoe zit dat met Jade en Will
is zij echt zwanger van hem of gebruikt ze het om hem aan haar te binden? Ik kots van die Jade… :sick:
@faizaa wrote:
Hoe zit dat met Jade en Will
is zij echt zwanger van hem of gebruikt ze het om hem aan haar te binden? Ik kots van die Jade… :sick:
volgens mij is het gewoon nep, zal het eens voor je na kijken
Jaaaa… want ik ben zoooo benieuwd…
ik hoop zooo erg dat ze Will voor de gek houdt… ik erger me gruwelijk aan Jade… die puppy ogen van d’r
het is net, die zwangerschap, aar duurt nog een paar weken voor dat uit komt
in mei komt luke erachter dat jade liegt, en dwingt jade dit te vertellen aan will. Kort daarna krijgt ze een ongeluk en komen wil en gwen erachter dat ze niet zwanger was. Helaas krijgt wil daarna het verschrikkelijke nieuws dat zijn vader is overleden
Jade wordt nog veel gemener en haalt behoorlijk heftige zaken uit :naughty:
Adam gaat ook weer een grote rol spelen
Petri
ik dacht het al joh dat dat mormel niet echt zwanger zou zijn ik heb zoooon hekel aan haar!