Attributen fotoshoot

Zondag ga ik foto’s van Fenna laten maken. Buiten de attributen die zij heeft staan kan ik zelf ook meenemen wat ik leuk vind.

Het is aan de overkant van de straat, dus in principe kan alles mee.



Hebben jullie nog leuke ideeen wat ik écht mee moet nemen. En wellicht ook voorbeelden van mooie foto’s die ik kan laten zien van bepaalde houdingen.

Fenna loopt net dus iets met staan is ook een mogelijkheid.

Haar favoriete knuffel misschien?



En idd als je toevallig een leuk loopgeval hebt? (mijn oppaskindje heeft bijv. een superleuke roze houten kinderwagen(poppewagen)



Een wheelybug kan denk ik ook wel leuk zijn als je die toevallig hebt?

Heb wel een roze/paars fietsje, die zou qua kleuren nog wel kunnen, maar loopauto is van Winnie de Pooh, ik denk dus te druk.

Die wheelybugs zouden idd wel erg gaaf zijn.

Ik lees even mee :slight_smile:



Wij laten binnenkort ook weer foto’s van de tweeling maken. Wheelybugs is zeker een leuk idee (die hebben we :))



Favoriete knuffel is ook altijd leuk. Gewoon een simpel stoeltje vind ik ook altijd wel leuk.

ALS ik al wat mee neem… dan is het de favo knuffel.

Voor de rest hou ik niet zo van allerlei ‘extra’s’ :oops:



Kindjes in mand, krat etc is niet zo mijn ding… een mini kindje op een wit ‘velletje’ vind ik wel altijd ontzettend lief, maar verder hou ik van de wat meer gewone foto’s, niet teveel poespas.

Ik denk dat Fenna niet meer in een mandje blijft liggen :mrgreen:

@Romi82 wrote:

Ik denk dat Fenna niet meer in een mandje blijft liggen :mrgreen:




nee daar ging ik bij haar leeftijd idd ook niet meer vanuit haha

Maar meer dat type foto’s… bij grotere kindjes komen ze dan vaak met een krat aanzeulen (1x heeft mijn moeder foto’s gehaald en juist die met het krat meegenomen van onze middelste :lol: ) of gaan ze moeilijke poses doen met een stoeltje/krukje of weet ik het…



Terwijl ik denk: het gaat om het kind, laat die lekker zijn gang een beetje gaan (binnen de beperkte ruimte) en dan krijg je vaak leuke spontane foto’s.

Mamamarije, ben ik deels met je eens, maar ik vind het wel erg mooi als je een afwijkende kleur speelgoed of ander attribuut erbij hebt. Het mooiste is natuurlijk als ze ermee kan spelen, zodat je spontane foto’s krijgt. Maar kleurtechnisch moet het natuurlijk wel zo mooi mogelijk zijn.

belleblaas

@konijn wrote:

belleblaas


Oh ja leuk!!!

Een gekleurde doek/sjaal van een doorzichtige dunne stof waar ze mee kan spelen.

Kerstballen, skippybal, poes, hond, konijn, zitzak, er is vanalles te bedenken.

@lbc wrote:

Kerstballen, skippybal, poes, hond, konijn, zitzak, er is vanalles te bedenken.


Haha ik ben niet zo creatieveling, dus vandaar mijn vraag :mrgreen:

Een mooie spiegel.

bij de hema heb je van die grote pioenrozen, knalroze… leuk contrast, zwart wit foto met een knalroze bloem…



kijk maar eens op link verwijderd van dit soort foto’s ben ik helemaal weg… zou dat zo graag willen… en dan heb je het tegenovergestelde met pics en zo punt nl die zijn ook in een studio (kun je eens verschillend bekijken)…



gekleurde ballonnen (heb ik tijdens een zwangershoot ook gebruikt, moeder en dochter waren heel leuk aan het spelen er mee… link verwijderd



belleblaas is ook erg leuk



succes

Ballonnen heb ik idd al gehaald, ben net gister bij Hema geweest… :roll:

Ik ben ook op zoek naar zo’n kinderparaplu. Waar kan ik dat nou weer vinden? Een lieveheersbeestje ofzo…



Shoot wordt hopelijk weekje verplaatst. Ze heeft gister een val buiten op straat gemaakt en mooie schaafwonden op haar gezicht…

Ik vind zelf altijd het mooiste zonder atributen of heel simpel, een kussen op de grond en een eenvoudig stoeltje, lievelingsknuffel, ik vind het algauw te druk worden en dat leid op de foto de aandacht van het kindje af, vind ik…

ik hou erg van simpel en hele naturelle foto’s :thumbup: