Wat zouden jullie doen?? Wij gaan morgen naar de efteling, nu heb ik het gevoel weleens zwanger te kunnen zijn. Heb last van de welbekende kwaaltjes, maar dat kan alle kanten natuurlijk op.
Zouden jullie bijvoorbeeld in de achtbaan gaan??
Ik ben er jaren niet geweest en heb er eigenlijk wel zin in.
Maar ben ook bang dat ik een eventuele zwangerschap daardoor mis laat gaan. Wat zouden jullie doen??
willen jullie misschien ook plaatsen waarom wel of waarom niet!
Ik zou wel gaan, bij een eventueel prille zwangerschap is een achtbaan ongevaarlijk.
Maaaaaaaaaar, de reden waarom je een poll opent kan er mee te maken hebben dat je twijfelt en dan zou ik het dus niet doen. 8)
Ik was eerst van plan om het gewoon te doen, maar toen ging ik erover nadenken en vroeg me af of het vruchtje omdat ws nog niet lang ingenesteld zit bv niet los kan gaan :oops:
of het juist de innesteling in de weg staat.
Soms ben ik zo’n twijfelkont :? [/i]
Een achtbaan kan geen kwaad meis! Als je zolang niet bent geweest zou ik er echt ingaan. Er zijn zooooveel dames die niet eens weten (of zelfs vermoeden) dat ze zwanger zijn en daar gaat het ook goed. Als een zwangerschap misgaat is het meestal niet door een achtbaan. Dat is nl meestal door een chromosoom of genetisch foutje in de aanleg of dat een innestelling helemaal niet lukt dus geen schuldgevoel over dergelijke dingen hoor! Je kunt ze niet ‘zomaar’ veroorzaken.
jullie zijn lief, weten jullie dat!!
Ik ga het maar gewoon doen, beetje jammer om het niet te doen
als ik niet zwanger blijk te zijn.
ik zou zeker wel gaan, als je langer zwanger bent (ik was er twee weken terug) dan kan het echt niet meer omdat de beugels op je buik drukken. maar voor mijn NOD, of vlak er na, heb ik niet het gevoel dat er iets mis kan gaan
zelf zou ik gewoon gaan.
Als je nu zwanger bent dan is het nog zo klein… dat zit wel veilig hoor.
Veel plezier :thumbup:
Ik zou gaan. Wij gaan elk jaar naar een pretpark en ik ga overal in. Ook al weet ik niet of ik zwanger zou kunnen zijn. Als je het wel weet dan had ik het niet gedaan.
Ik zou het ook doen hoor, maar dat wist je al Ben het helemaal met Rhiannon’s hele verhaal eens :thumbup: . Veel plezier!
Bedankt allemaal!!
Het heeft zeker mijn twijfel weg gehaald en heb vandaag dan
ook met de volle tuigen genoten.
Ben in meerdere achtbanen geweest en het was super.
Ehm… Mag je eigenlijk als je zwanger ben niet in een achtbaan dan? Ik heb namelijk ook wel zin om weer is naar zo´n attractiepark te gaan, maar als ik nergens in mag is er ook niet veel aan… :shifty:
Heb het antwoord al gevonden…
Helaas
helaas mag je als je verder in de zwangerschap bent niet ik wil ook heeeeeel graag maar helaas,
maar ik ben wel in de achtbaan geweest toen ik zwanger was in het begin
was toen op maandag en die vrijdag positief getest
En ik zie bij Kiara ineens een banner… dus inderdaad zwanger en de achtbanen hebben het nit in de weg gestaan! :thumbup:
Gefeliciteerd Kiara! :mrgreen: