asymmetrische bilplooi

Onze dochter van bijna 7 maanden heeft een soort van derde bil. Er is al een scan gemaakt van de heupjes, maar daar schijnt niets mis mee te zijn.

Nu verwijst de kinderarts ons weer door om een echo te maken?

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Wij wonen net in Frankrijk, en ze konden ons jammer genoeg niet uitleggen in het Engels wat er gaande was?

alvast bedankt,

Renate

wij hebben dit ook gehad met onze meid ze was stevig en had extra plooien in de liezen hier voor moesten we fotos laten maken om voor de zekerheid uit tesluiten dat ze geen heup afwijking zou hebben.

ik weet van onze ka dat ze hier wel op letten, maar waarom geen idee.

Jasmijn moest omdat Hub heupdysplasie heeft ook een echo maken. Gelukkig kwam daar niks uit…

Op het Cb zag de artse later ook een asymetrische bilplooi, ze zij dat het allemaal wel goed moest zijn omdat we een echo hadden gehad :think:

Ik heb later weer gebeld omdat ik toch bang was dat er wel wat zou zijn met 'r heupjes, maar ze wist me gerust te stellen.

We gaan er dus maar vanuit dat alles goed is!

Dank jullie wel voor je antwoord!

Maar denken jullie dan dat het een vet kwabbel is( bah vies woord :shock: ) Mijn dochtertje heeft het ook maar aan een kant! En ik kan me ook niet herinneren of dat het er eerder ook al zat. Ik zag het in eens?