Ben ik benieuwd naar:
Heeft één van jullie wel eens naar zo’n uitzending gebeld van Astro Tv of iets dergelijks? Zo ja, wat vond je ervan? Klopte het?
Nee dat zou ik absoluut niet doen. Vind dat echt geldklopperij.
Jaaa, ik ook hoor, maar ben toch benieuwd.
Nooit gebeld zou het oook zelf nooit doen,
Kan zelf als ik het wil weten, gratis op internet wel zoeken
oplichterij eerste klas… :thumbdown:
dit is het antwoord van de televisiezenders op het verbieden van de belspellen… immers het is geen kansspel want je kunt er niets mee winnen… maar om erdoor te komen zul je toch heel vaak moeten bellen… nee ik vind het gewoon dom…
nee de behoefte er ook niet naar als ik mijn horoscoop wil weten kanik genoeg in de tijdschriften of internet vinden helaas klopt er nooit een snars van :wall:
Dat vind ik zo’n onzin, ik snap niet dat mensen daarin tuinen… :wall:
Maar is er dan helemaal niemand die ooit gebeld heeft?! Waarschijnlijk wordt die enkeling nu afgeschrikt door alle afkeurende opmerkingen.
Toch lijken een aantal van die mensen die daar zitten het wel bij het rechte eind te hebben. Of zou iedereen die aan de telefoon komt, ingehuurd zijn? Ik weet het niet…:think:
@mamalena wrote:
Toch lijken een aantal van die mensen die daar zitten het wel bij het rechte eind te hebben. Of zou iedereen die aan de telefoon komt, ingehuurd zijn? Ik weet het niet…:think:
het zou me niks verbazen, dit was ook vaak zo bij de belspelletjes.
@monique wrote:
@mamalena wrote:
Ik was toevallig wel helemaal fan van die belspelletjes.
Heb ook regelmatig gewonnen, maar ik denk nogsteeds dat als er een hoog geld bedrag werd gewonnen, dat dat gewoon iemand uit de studio was ja…
Je moest ook altijd heel lang op de prijzen wachten. Minimaal 6 weken.
wat je wel moet snappen is dat 9 van de 10 waarzeggers,astrologen of hoe je ze ook noemd echt oplichters zijn ze doen het echt alleen voor de centen en vragen dan ook abnormale bedragen.ik ben en blijf van mening dat als je echt een gave hebt je mensen graag helpt en daar zelf niet rijk van hoeft te worden…er zijn er maar enkele die het echt kunnen. een grote oplichterij dus…
Ik geloof al niet in astrologie , maar vind deze belspelletjes helemaal het toppunt van nepperij! :thumbdown:
maar er blijven altijd mensen instinken helaas :roll: en de omroepen maar geld verdienen aan al die mensen .kasaaaaa
Ik geloof best dat er mensen zijn die een speciale gave hebben en dingen kunnen zien. Maar inderdaad net wat Merel zegt: Deze mensen gaan niet in een belspelletje zitten om grof geld te verdienen, tenminste niet als ze oprecht hun gave willen gebruiken om mensen te helpen. Ik heb wel eens naar Astro-TV gekeken, puur uit nieuwsgierigheid. Maar wat die mensen uitkramen, dat kan ik ook nog verzinnen! Het is allemaal zo oppervlakkig en algemeen, daar kan iedereen mee komen. En iedereen kan er iets uithalen wat op zichzelf slaat.
Groetjes,
Jippie
Zou wel eens willen bellen voor de gein om te kijken wat ze over me te zeggen hebben :lol:
…maar aangezien ik het geldklopperij vind doe ik het niet! Ik geloof er niet in!
Ik geloof er niet in en heb nog nooit gebeld. Zelfs nog nooit langer dan 5 sec naar gekeken
@Maris wrote:
@monique wrote:@mamalena wrote:
Ik was toevallig wel helemaal fan van die belspelletjes.
Heb ook regelmatig gewonnen, maar ik denk nogsteeds dat als er een hoog geld bedrag werd gewonnen, dat dat gewoon iemand uit de studio was ja…
Je moest ook altijd heel lang op de prijzen wachten. Minimaal 6 weken.
nee hoor, ik heb ‘toevallig’ in een ver verleden bij calltv gewerkt, en het was zowaar allemaal echt. Niks ingehuurde bellers of nep prijzen. maar wel heeeeel veeeeeel bellers, dus een kans van 0,0 en de kans op de jackpot was ook uh heeeeeeeeeel klein