Ik zat al te wachten op Fai! :lol:
Die gaf mij toen ook een schop onder me reet met epilepsie! :lol:
Zoals bovenstaand zegt, sta je sterk met de lijst, laat vooral de keuze van jezelf en jouw dochter afhangen en niet van een dokter.
@Sweet-Love wrote:
Ik zat al te wachten op Fai! :lol:
Die gaf mij toen ook een schop onder me reet met epilepsie! :lol:
oh jee… :shock: :lol: :lol: :lol: :-*
mamaMarije, ik dacht dat je een andere lijst bedoelde. Ik had op borstvoeding.com de lijst die jij dus bedoelde ook gevonden en daar dus gezien dat die bij L1 dus veiligst staat.
Faizaa en sweet love jullie ook bedankt voor de reactie(s).
Gisteravond nog met mijn man erover gehad, hem maakt e het niet uit of ik door ging of niet. Maar hij gaf wel aan dat het misschien nu wel het juiste moment van stoppen kon zijn als ik er achter zou kunnen staan, omdat ik de laatste weken een paar keer mezelf al had afgevraagd wanneer te stoppen met de bv.Hij stelde voor om de eerst volgende voeding de fles te geven in bed, lekker op de arm en dan te oordelen hoe dat aan voelt. Nou vanmorgen dus gedaan en mijn gevoel zei: het is goed zo. Ik heb geleerd om naar mijn gevoel te luisteren door afgelopen jaren.
Dus dames, bedankt voor jullie reacties, maar ik stop dus nu met een veel fijner gevoel dat ik nu de keuze zelf in de hand heb en niet de dokter. Ik stop en kijk op een hele fijne tijd terug :inlove:
De puffer lijken ook al aan te slaan, want ik heb minder moeite met ademhalen en vannacht ook minder gehoest.
Fijn dat je stopt uit eigen keuze, en niet omdat een dokter dit zegt!
14 maanden! :inlove:
heel knap dat je de keuze gemaakt hebt
en di e14 maanden nemen ze je niet meer af :thumbup:
Vanavond vergat ik bijna dat ik gestopt was met de bv, maar Lara gaf zelf aan dat ze de fles op de aanrecht wilde die ik er al leeg had klaar staan. Gaf mezelf een goed gevoel dat Lara het echt prima vind.