Artikelen duurder babywinkels rond paasweekend??

Misschien ligt het aan mijn hoor, maar het valt me vreselijk op.

Ben de afgelopen weken aan het speuren bij welke babywinkels dingen in de aanbieding zijn oid.

Nu ga ik nog eens kijken voor het paasweekend de openingstijden en tot mijn stomme verbazing zie ik dat de prijzen van de Quinny zapp, Maxi Cosi Rodi, de Maxi cosi cabrio etc ineens "duurder"zijn geworden.

(en dan direct met 20/30 euro per artikel)

Ik heb hier toevallig een folder voor mijn neus liggen van een van die betreffende babyzaken en jawel hoor, ik had gelijk. De paasfolder geeft beduidend lagere prijzen aan dan de internetsite…(en die site van eergistern nog lager geprijsd…)

Wat denken jullie, is het verstandig om gewoon tot na het paasweekend te wachten?? Misschien dat de prijzen weer omlaag gaan…

Is het gewoon “toeval”

of zal ik in de winkel mijn giecheltje eens even open trekken en dan beslissen hoe of wat…

Als je van plan bent te gaan, gewoon je ‘bewijsmateriaal’ meenemen en afdingen bij een rondlopende manager. Sowieso is het raadzaam om af te dingen; zeker bij grote artikelen (kinderwagen, maxicosi, kamertje) hebben we gemerkt dat het heel lucratief is

Tja afdingen ben ik nooit zo goed in hahha

We hebben alleen nog wat kleinere dingen nodig…naja…loopt aardig op nog natuurlijk…

Maar het maakt me pissig dat ineens op verschillende winkelsites de POPULAIRE artikelen even flink duurder zijn dan anders…

naja, zullen de hormonen wel zijn hihi

Wij hebben het andersom gehad bij aanschaf van onze Maxi Cosi en easy base. Met de Paasdagen zou er een aanbieding zijn. Maar de winkel was niet bij ons om de hoek en het was iets van 3 dagen ervoor. Scheelde iets van 20% op het totaal. Kregen we de korting die dag al. :mrgreen: :thumbup:

Maareuh als jij zeker weet dat de prijs verhoogt is, dan zou ik zeker even wachten!

Marks & Spencers doet iets vergelijkends.

Bijvoorbeeld een ochtendjas met rits kost 4 weken VOOR de kerst £25

dezelfde ochtendjas was in het voorjaar £15

Vanaf 2de kerst dag (wanneer de meeste kados worden omgeruild, niet iedereen heeft een bonnetje en de omruil prijs is alleen gelijk aan de prijs van het artikel op die dag) is dezelfde ochtendjas £9.

Dus als je geen bonnetje hebt, en je wilt de ochtendjas omruilen voor een ander model, krijg je maar £9 terug op een aankoop van £25.

En dat doen ze met ALLE populaire kado artikelen, van huishoud spul to kleding.

Een maand VOOR kerst gaan de prijzen gigantisch omhoog. Vlak na de kerst gaan ze heel snel naar beneden. 2 Vliegen in 1 klap, want de meeste mensen trappen TOCH weer in de zogenaamde Kerst aanbiedingen. Dus ze halen het geld zo’n maand voor de kerst al binnen, en Na de kerst gaan dezelfde artikelen als warme broodjes over de toonbank wan het “is zo goedkoop”