Arrgh!!! :( is geen argh meer :)!

Het is nog maar de vraag of het optreden van Jamiroquai morgenavond in Ahoy Rotterdam doorgaat. De Britse band liet vanavond op het laatste moment via Facebook weten dat een optreden in het Duitse Oberhausen wegens ziekte geen doorgang kon vinden.

[spitsnieuws]

:shock: :frowning:

Neeeeeeeeee!

Ik ga daar dus heen… als het goed is!

Als het niet door gaat hoop ik heel erg dat ze dat voor 15uur laten weten aangezien ik dan opweg moet… :cry:

ooooh nee, dat meen je niet…

Ik hoop dat het doorgaat, je hebt je er zo op verheugd…

oooo dat is echt balen zeg heb je geen nummer wat je kunt bellen helemaal omdat je al zo vroeg weg moet en straks zelfs helemaal voor niets die kant op gaat

Oh wat balen joh!!

En als het niet doorgaat, ik zou toch lekker gaan en met die vriendin (je ging toch met een vriendin) er een leuke avond van maken!

@Jaden wrote:

Net een bericht gekregen van Live Nation op Twitter:

Jamiroquai will perform tonight on the Ahoy stage, dispite the cancelation of his last nights show in Oberhausen.

HET GAAT DUS GEWOON DOOR!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Nu hopen dat hij zich echt weer beter genoeg voelt om een mooie show neer te zetten!

Veel plezier vanavond marite!

Dit las ik net in je andere topic :wink:

Dus veel plezier!

Het Jamiroquai concert gaat - voor zover wij nu weten - vanavond gewoon door. Gisteren werd bekend dat zanger Jay Kay door griep zijn concert in Oberhausen niet kon geven. Inmiddels is de zanger in ons land en is er vanochtend vroeg begonnen met de opbouw van het podium en de gehele productie.

Wij hebben van het Jamiroquai team gehoord dat het optreden vanavond doorgaat. Toch raden wij alle bezoekers wel aan om voor vertrek nog deze site te checken voor het allerlaatste nieuws

[LiveNation]

Hmm… Nou ja, ga alles in elk geval klaar maken om weg te gaan.

Mocht ik onderweg bericht krijgen dat het niet door gaat, dan ga ik waarschijnlijk een andere vriendin van me opzoeken die net is opgenomen in een (soort van) revalidatie-kliniek, en/of samen met die andere vriendin ff wat eten in Utrecht.

Ik verzin wel wat :wink: .

Het was SUPER!

kijk hier maar!