Wesley zijn armpjes zijn zo nu en dan rood en zijn dan ook wat dikker dan anders, vaak trekt dit na een uur weer weg.
Heb vanmorgen de HAP gebeld, en die wist zo niet te zeggen wat het kon zijn, moest het aankijken en anders morgen de eigen HA bellen.
Hij kan zijn armpjes verder goed gebruiken, is niet ziek ook geen koorts.
Wie weet wat dit zou kunnen zijn?
Reactie op wasmiddel? Dat schiet me t eerst te binnen…
Daar zat ik idd ook wel aan te denken maar dan zou hij toch over het hele lichaam uitslag o.i.d. moeten hebben :think:
Bij de HAP zeiden ze misschien ligt het aan de kleding doe hem een katoenen shirt aan maar goed die hij aan heeft is 100% katoen!
Moet morgen toch naar het CB vraag het daar ook wel wat het kan zijn.
Kan ook een allergische reactie op voedsel zijn…
Dit heeft Isa af en toe ook…
Ik denk dat ze het dan eventjes heel warm heeft…het trekt inderdaad na een uurtje ofzo weg.
ik heb er niks mee gedaan, ze huilt niet…krabt niet…kijkt niet ongelukkig…
Bedankt voor jullie antwoorden!
Bij het CB wist de arts ook niet waar dit door komt, ze zei dat hij misschien een wat gevoelige huid heeft, vanaf vandaag ga ik zijn kleertjes wassen met neutral wasmiddel kijken of dit wat uitmaakt.
als het het wasmiddel zou zijn zou het idd over het hele lijfje moeten zitten…
ben zelf overgevoelig voor wasmiddelen…
Het zou idd warmte kunnen zijn of mouwtjes die iets strak zitten…
Nou ik probeer het even met die neutral wasmiddel, zijn mouwtjes zitten niet te strak trouwens hij is best aan de magere kant (afgelopen 6 weken niks gegroeid bleek vanmorgen :? )…dus eigenlijk zit alles hem wat te wijd.
Dan zou het misschien toch met warmte te maken hebben als ik dat zo lees, hij heeft ook vaak knalrode wangetjes
oei dat is balen he als je kindje niet gegroeid is he…
Had het met Joyce ook… ben daarna overgegaan op de fles…
Hopenlijk werkt het met de waspoeder…
Ja was best even geschrokken toen ik het gewicht op de weegschaal las…hij is nu ruim 7200 gram.
Hij is wel een paar dagen grieperig geweest dus daar zou het van komen zeiden ze bij het CB, moet over 2 weken weer even laten wegen, het is sowiso een slank ventje.