arme man..

mijn man heeft voor het eerst een nachtdienst gedraaid omdat het even moest zeg maar… dus gister kwam hij 2 uur van zijn werk… probeerde te slapen wat dus niet lukte… gisteravond ook geprobeert lukte niet…

dus 22,30 die kant op gewerkt, vond hij niet erg…ging heel goed vanmorgen 8 uur kwam hij thuis ging slapen, wij deden ons ding erg rustig natuurlijk

en 11 uur jawel… nooit een kip in deze straat… komt er een muziekcorps met een hele school er achter aan hahaha :oops: 8) :lol:

klaarwakker en dat moet vanavond weer een hele nacht werken…word wat

ach gos :frowning: … ja zo vervelend

ik kan mijn 1ste nachtdienst ook nooit slapen en kom dan helemaal uitgeblust thuis maar slaap dan wel van 8 tot 17 uur gelukkig

maar dan moet er idd geen orkest door je straat komen denderen

en met die warmte is het ook minder lekker

ahh… dat is wel zielig ja…

als je het zo wilt plannen krijg je het niet voor elkaar, maar nu overkomt het hem wel… wel balen hoor, die zal vanavond en zeker morgen wel goed bekaf zijn.

vervelend zeg.

wat je man zou kunnen gebruiken voor verstoord dag nacht ritme is melatomine heb ik ook gebruikt tijdens mijn nachtdiensten.

gelukkig heb ik ze niet meer.



sterkte…

wat vervelend



gelukkig heb ik er nooit last van heb laatst nachtdienst gehad terwijl de buren aan de ene kant hun keuken vernieuiwde en de buren aan de andere kant een voorpui





hihihi ging er om 9.00 in en werd om 18.00 wakker had niks mee gekregen :oops:

nou ik denk dat we vandaag een kannon af kunnen steken naast hem want nu ligt hij te snurken… we horen het beneden haha… we gaan straks op vakantie en dan slaapt hij verder in de auto/caravan…

Ja, dat is is idd heel erg vervelend.

Ik zelf kan met dit weer nooit goed slapen. Als ik dan nachtdienst had sliep ik van 9 tot 13.00uur en dan was ik ook klaarwakker.