arme lara ze is erg verkouden

Die arme meid van ons is zo verkouden dat ze niet wil slapen. Ze is al 8 mnd en tot nu toe is ze nog nooit verkouden geweest of de griep gehad. mar het begon dus gisteren werd ze ineens snachts om 1 uur wakker. ik schrok wakker want normaal huilt ze nooit, het is een heel tevreden blije baby. Ze krijste echt huilen ik pakte haar meteen op want ja dat kind huilt nomraal nooit ze lsaapt al vanaf week 8 iedere nacht door…maar in ieder geval ze had snot heel veel snot en had moeite met ademen. Ik heb toen een beetje neuspray in haar neusje gedaan, zoutoplossing voor babies. Hielp nisk ieder keer als ik haar in haar bedje deed begon ze te huilen. Nou een uur verder was ze zo moe dat ze in slaap viel gelukkig…

Vandaag was ze ook erg verkouden en een lichte temepratuurstijging maar geen koorts. Dus ben avn negen uur tot 11.30 bezig geweest met haar want ze wilde niet slapen. Zo zielig ze krijgt het steeds benauwd als ik haar in ahar bedje leg. Ik heb die spray weer in haar neus gedaan maar dit helpt niet. Ze is nu gelukkig in diepe slaap maar ik ben wel erg moe…hopelijk slaapt ze lekker door en is ze snel van haar verkoudheid af.

Eerst en vooral: véééééééél beterschap voor je dochtertje.

Zovele kindjes die momenteel verkouden zijn.

:frowning: :frowning:

Om haar beter te kunnen laten ademen, kan je het hoofdeinde van haar bedje hoger zetten. Zo’n 10-15 cm is voldoende om het niet zo benauwd te hebben. (dikke boeken bijv onder de poten.)



liefs

Gerda

sinds nov 2005 opnieuw mama, maar eigenlijk al bijna 20 jaar mama

bedankt gerda heb haar bedje nog nnie verhoogd…het gaat vandaag wel iets beter met haar gelukkig…ze ligt nu lekker te slapen…

graag gedaan hoor

:-*

Gerda

Gelukkig is ze al wat beter. :thumbup:

Ook namens ons. Van harte beterschap voor je kleine meid.

Een ui onder het bed wil ook wel eens helpen en luuf (kun je bij de drogisterij halen)

@mamavankirsten wrote:

Ook namens ons. Van harte beterschap voor je kleine meid.

Een ui onder het bed wil ook wel eens helpen en luuf (kun je bij de drogisterij halen)




Ook hier een snipverkouden Britt en ook zij is voor eerst verkouden. Maar ik kan je luuf echt aanraden. De 1e nacht heeft ze heel veel gehuild en gisteren heb ik haar ingesmeerd met luuf en vanacht weer lekker door geslapen.



Succes

Annamarie

dave is ook verkouden geweest deze week…en van de luuf kreeg hij uitslag…dus die smeer ik niet meer op hem…maar op rompertje.

wij hadden iid het hem wat makkelijker gemaakt door een kussen onder zijn matras te leggen…

wel zielig he? die betraande oogjes die je zo hulpeloos aan kijken…

(was ook eerste keer)



beterschap ermee :-*