arm in slaapzak stoppen?

Hallo,



Wie herkent dit?

Onze dochter doet af en toe 1 arm in haar slaapzak (als ze even ligt te ‘spelen’ voordat ze in slaap valt)

doet jullie kindje dit ook wel eens?

Nu kijk ik iedere keer voordat ik ga slapen of haar handen er

uit zijn.



Groetjes van mij

nee onze jongste wurmt wel altijd zijn arm onder gordels uit (van buggy, wandelwagen, autostoel… hoe strak ook… hij krijgt het voor elkaar), maar in zijn slaapzak blijft hij gelukkig ‘gewoon’ liggen.

Lijkt me best lastig met terug draaien in bed met 1 arm in je slaapzak gepropt.

Een slaapzak met kleine gaten? Is dat misschien een idee? Met zijn winterslaapzak zonder mouwen lukt het mijn zoon ook,maar de zomerslaapzakken hebben allemaal zulke krappe gaten, daar lukt het niet bij.

Hier lukte dat ook in 1 slaapzak, heb het gewoon iets verder dicht gemaakt en nu lukt het niet meer.

Heel herkenbaar :slight_smile:

mijn kleine bink doet dat namelijk precies het zelfde, en altijd met zijn rechter arm, geen idee waarom overgens :think:



Ik kijk altijd even naar een paar minuten als hij slaapt en haal dan zijn arm er weer uit.

Ik heb mijn moeder alle armsgaten een stukje strakker laten maken.



Lijkt me ook geen fijn idee als ze zo zou gaan slapen. Kan ze niet meer terug draaien.

Mijn dochter deed dat ook, ik dacht dat het misschien kwam omdat ze ingebakerd heeft gelegen. Ze ligt ook nog heel vaak met haar handjes onder haar kontje te slapen ( liggend op haar rug)

hallo,



Nou, nu doet ze inmiddels beide armen erin!

Zomerslaapzak had ik ze al wat kleiner gemaakt de armsgaten, maar nu ik af en toe de winterzak gebruik (nog zonder de mouwen) doet ze het daar ook, logisch deze armsgaten zijn weer wijder dan bij de zomerzak.

Dichter maken in de winterzak is eigenlijk geen optie (passen de mouwen er niet aan)



Heeft iemand tips?, of kan ze misschien al onder een dekbedje?



Bedankt, groetjes van mij