ARGHHH!!!! het kleine monstertje grrrr...

Het is heel fijn voor Lana dat ze d’r dag niet heeft maar mennnnn… wordt er knettergek van. Al de hele middag wil ze niets, niet in de box, niet op de grond, niet op schoot, niet drinken, niet eten, niet slapen, terwijl ze doodmoe is… ga zo maar door.

Ben zelfs van mijn schoonma naar huis met Lana gegaan om haar eten te geven en dan naar bed te brengen. Nee dat schiet ook lekker op… ligt ze heel gezellig in haar bed te dreinen :wall: :evil: Oh en nu wordt het nog gillen ook :shock: :roll:

En ik heb ook vandaag mijn dag niet, ben weer veel te snel boos enzo, dus blijft ze maar lekker in haar bed liggen gillen en schreeuwen. Ze zoekt het maar even uit in haar eentje. Beter dan dat ik verschrikkelijk boos op haar wordt.

Zo… dit moest er even uit.

Debbie moeilijk he vooral als je het even niet kan hebben :-* :hug:

Best wel, want ik kan nu echt heel boos op haar worden en weer gaan gillen tegen haar. Dus probeer ik maar verstandig te zijn door Lana op bed te leggen en zelf in de huiskamer te blijven. Zal zo ook even de babyfoon zachter zetten want ik irriteer me vreselijk nu…

Heb denk ik nu al 20 keer tot 10 geteld. :?

:hug:

Misschien kun je even buiten in de frisse lucht gaan zitten.

Ik knap daar altijd iets van op.

@Debbie & Lana wrote:

Best wel, want ik kan nu echt heel boos op haar worden en weer gaan gillen tegen haar. Dus probeer ik maar verstandig te zijn door Lana op bed te leggen en zelf in de huiskamer te blijven. Zal zo ook even de babyfoon zachter zetten want ik irriteer me vreselijk nu…

Heb denk ik nu al 20 keer tot 10 geteld. :?

Heel herkenbaar hoor ik heb hetzelfde laat Yeline ook maar in bed gillen ipv boos worden op haar.

:hug:

Denk dat ik zo wel even op balkon ga zitten.

Tot overmaat van ramp kom ik er nu ook achter dat ik Lana d’r speen bij mijn schoonma ben vergeten en voorlopig komt Don niet thuis. Een andere speen weigert ze resoluut. Ik geef haar een speen, zij bekijkt hem van top tot teen en geeft hem gewoon terug of gooit hem uit het bed. Heb heel rustig aan Lana uitgelegd dat ik nu niet haar eigen speen heb en dat ze het voor deze keer maar even moet doen met een andere speen omdat ik heb gewoon vergeten ben.

Ik hoop dat ze het een beetje begrijpt en gaat ze zometeen slapen.

Ik heb nu iets van 6 spenen in haar bedje gelegd en ze zoekt maar uit of ze er 1 neemt of niet :? Tot nu toe is ze nog stil :pray:

Ze is de hele boel beneden aan het verbouwen :shock:

Nou, mevrouw zit in haar box. Ze sloopte de heleboel beneden dus dat ging echt niet werken :? Heb Don gebeld dat ie aub niet de speen vergeet mee te nemen want dan slaapt ze dus echt niet he…

Wat een rotdingen zijn dat eigenlijk die spenen :roll:

Hoe is het met je?

Weet je…Lana voelt natuurlijk heel goed aan hoe jij je voelt! Als jij je zo opwindt en eigenlijk heel erg boos op haar bent, dan voelt ze dat, en uit zich waarschijnlijk op deze manier.

Hoe gaat het nu? Speen inmiddels al in huis?

Veel sterkte :-*

Is ze stil debbie?

:-*

Nope… speen is nog niet thuis en mevrouw zit nog net zo lekker in de box als een half uur geleden. Weliswaar doodop maar tv doet wonderen :oops: :lol:

Verder ben ik weer een stukje rustiger en heeft ze daarnet even lekker gekroeld met mij.

Rhode, klopt wat je zegt. Lana reageert heel erg op mij. En dat weet ik dus probeer ik al rustiger te zijn dan normaal (oh volgens mij komt speentje thuis :lol: hmmmmm vals alarm).

Maar ondertussen hebben we het goed gemaakt met elkaar door lekker te knuffelen :inlove:

Ik merk wel dat ik na zo’n bui erg onzeker ben. Blijf dan herhalen dat ik echt wel van haar hou en dat ik haar lief vind. :shifty:

Yes!!! Speen is thuis!!! Ze gaat nu gelijk naar bedje toe :mrgreen:

Slaapt ze?

Debbie heel herkenbaar hoor ik voel me ook altijd gelijk schuldig en moet tig keer zeggen van ik hou van je, mama vind je lief.

Fijn dat het speentje thuis is ik hoop dat ze nu lekker in dromeland is :zzz:

Haha Diana, ja ze kreeg haar speentje en ze was echt gelijk vertrokken :inlove: Dus het lag echt aan de speen :roll:

Erg he dat je je dan zo schuldig voel. Maar gelukkig weten ze en voelen ze dat we het niet zo bedoelen en dat merk ik aan Lana haar gedrag :inlove:

Yep ze zijn het snel weer vergeten en dan krijgt je lekker een dikke knuffel van ze :inlove: