Mijn jongste is een echte wegloper. Als er een deur openstaat; poort niet op slot: en weg is hij… Hij loopt gerust 3 straten verderop als je niet oppast :?
Ook het los buiten lopen is dus een probleem. Hij wil het heel erg graag, maar luistert dus niet. In de buggy, handje vast of tillen is drama. Omdat ik hem toch wel wat vrijheid gun, wil ik een polsbandje kopen, zodat hij wel kan lopen, maar niet (ver) weg Achter hem aanhollen geen optie. Mijn andere kindjes zijn niet zo heel veel ouder, die lopen ook los mee, dus ik moet mijn aandacht verdelen.
Welk wandelkoord kunnen jullie me aanraden? Evt een website via pb…
jippies wandelkoord (ff google en je komt hem wel tegen)
ik had er 2 van de prenatal… de eerste was zo’n elastiek (volgens mij was dit een ouder model) en die ze nu verkopen, dat is zo’n telefoonsnoer.
Werkte als een tierelier!
Vaak genoeg opmerkingen gehoord/gekregen over dat je dat je kind toch niet aan doet, maar ook opmerkingen dat superslim was en dat ze respect hadden dat ik het durfde te gebruiken…
Ik had sch**t aan alle soorten opmerkingen, liever Stan aan een koord dan onder de auto! (En helemaal in de tijd dat ik zwanger was van Koen… toen kon ik hem echt niet meer bijhouden)
Ja, die van Jippies had ik dus van Prenatal. De elastische… :thumbup:
Die andere (telefoonsnoerachtig) heb ik nog nooit gebruikt, maar wie weet in de toekomst… :mrgreen:
Sorry, nog een aanvulling… deze wandelkoorden bevestig je wel aan een arm, dus ze zijn enigszins beperkt, je kunt ook het “gewone tuigje” kopen bij prenatal. (was ik zelf geen voorstander van, maar dat ligt aan het kind denk ik)
Ik denk dat ik zo’n koord ook wel aan zijn broekriem vast kan maken :think:
Maar bedankt voor de antwoorden! De opmerkingen deren me niet, ik heb nu al een heel scala om terug te zeggen :thumbup:
wij hadden een rugtas in de vorm van een dier, met een lange staart, met daaraan een handvat voor mams, ideaal, ze vonden hun beesten helemaal geweldig, en in de tas was een klein beetje plek voor bijv een kleine knuffel.
en ik hoefde niet achter 2 kids tegelijk aan, want uiteraard gaat de 1 dan links als de ander rechts gaat…
naam van het systeem is harness buddy (of zo iets)