Argh, Sinterklaas

Hellup, hoe lang gaat het duren voordat we uit de Sinterklaassfeer zijn?! Kes zingt nog steeds heeeeele dagen Sinterklaasliedjes, ziet overal een stoomboot in en is de hele dag Zwarte Piet. Hij loopt met een tas gevuld met speelgoed en gaat dan “Zwarte Pietje” spelen. De schoenen worden van de gang gehaald, ik moet “slapen” op de bank en hij gaat de schoenen vullen.



Ach, hij heeft het dit jaar in ieder geval goed begrepen, haha! Maar ik ben het wel een beetje beu eerlijk gezegd. Ik doe mijn best met kerstliedjes en kerstsfeer maar helaas…



Nog meer Sintgangers in ons midden? :wink:

Jowena zingt nog de halve dag(zelfs in bed) dag sintkaasje dag sintkaasje dag sintkaasje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Bij ons op het kdv werden ook midden in de zomer sintliedjes aangedragen om te zingen hoor… of Oh denneboom, blijft een feestnummer, welke maand ook :wink:



Sterkte hihi :lol:

Hahaha, ik geloof dat dat wel bij die peuterleeftijd hoort ja. Mijn kinderen zijn groter, hier ging op 6 december direct ‘mickey’s mooiste kerst’ weer in de dvd-speler :lol: (misschien een tip?)

Vrees dat jij tot in februari nog kadootjes in je schoen krijgt. Ahhh :hug: :wink:

ja hier ook :mrgreen:

moet ook zeggen dat ik het hele jaar door zin heb in de kerstsfeer

en door tygo’s sintgedoe ontgaat het me nu een beetje

@Fleur1 wrote:

Nog meer Sintgangers in ons midden? :wink:




Uhmmmmmmmmmmm, z’n beste vriendje ook! Peuter zei: “Ik zing gewoon heel hard, dan komt Sinterklaas weer” :lol: :lol:

Justin vroeg,mama moet ik onder de kerstboom ook mijn schoen zetten WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Elke keer dat ze buiten wat hoort of er wat tegen het raam tikt is het ohhhhhhhhhhhhhhhhh sinterklaas is er weeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr



Maar hier galmt verder de hele dag ohhhhh denneboom

Oh hier ook een meisje dit Sinterklaas nog in dr bol heeft…



Hoor nog steeds klaasje bonne bonne, dank u klaasje haha

@Ziet wrote:

ja hier ook :mrgreen:

moet ook zeggen dat ik het hele jaar door zin heb in de kerstsfeer

en door tygo’s sintgedoe ontgaat het me nu een beetje




hier dus ook… het is hier nog de hele dag, sinterklaas kapoentje… de kerstsfeer is ondanks de versiering niet echt te vinden thuis… Sint blijft het winnen van de kerstman

:lol: hier ook Luna pakt d’r schoen gaat ermee op de trap zitten en zingen maar hahahahaha

zal ook wel denken ja uh ik heb nog veel meer kadootjes in de kast gezien dan ik in m’n schoen heb gehad :lol: :lol:

Hier komt sinterklaas ook nog geregeld even langs… :shock:



en het sinte sinte maarten liedje is ook errug populair



Annamarie