argh mannen!! (nouja die van mij dan :lol:)

heel de tijd wil hij niet overstappen van energie leverancier



nu komt pas geleden een of ander mokkel aan de deur met dikke (.)(.) en jawel meneer is overgestapt :wall: :wall: :wall:

we zouden zoveel minder gaan betalen blablabla komt nu neer op bij betalen bij oude leverancier van 170 euro :shock:

en een miezerige 12 euro minder in de maand die we nu ook al weer kwijt zijn aan de bijbetaling :naughty: (vorig jaar kregen we nog terug…)



moest even klagen hoor sorry :angel:

:lol: :lol: :lol: :lol:



Die (.) (.) deden het hem natuurlijk :mrgreen:

:hug:

ja :? en het feit dat we een poos hadden om weer terug te stappen zonder gevolgen ofzo :roll:

maarja nu zal ik het wel weer mogen oplossen want ik ben niet vanplan bij te betalen terwijl we nu de zomer maanden ingaan en dus het verbruik op een laag pitje gaat (eindstand was november dus lekker dure maanden gehad net voor die overstap :naughty: )

hahhaha,



hier vragen ze altijd naar mij, omdat dat weer op mijn naam staat :mrgreen:





gr mel

ja ik was toen precies aan het werk gebeurt ook net 2 dagen per jaar :twisted:



volgens die ene moet ik zowieso bij betalen aan de “oude” leverancier

nouja hun maar eens bellen

kun je er niet meer vanaf :think:

ik ga nooit over, er zitten overal wel addertjes, en als ik ergens tevreden over ben blijf ik zitten waar ik zit :wink: :oops:

:cry: :cry: :cry:



we moeten zowieso het bedrag gaan betalen of we nu wel of niet terug gaan





oh ik ben zo boos nu!!!

gelukkig heeft hij zichzelf nu ook behoorlijk te pakken :thumbup:

hij had afgesproken met collega’s uit eten te gaan dat kan hij nu ook wel vergeten 8)

@Angel & Luna wrote:

gelukkig heeft hij zichzelf nu ook behoorlijk te pakken :thumbup:

hij had afgesproken met collega’s uit eten te gaan dat kan hij nu ook wel vergeten 8)


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Angel & Luna wrote:

gelukkig heeft hij zichzelf nu ook behoorlijk te pakken :thumbup:

hij had afgesproken met collega’s uit eten te gaan dat kan hij nu ook wel vergeten 8)




ja, ik geloof dat je boos bent nu :hug:

mag hij nu voor straf voor jou koken :mrgreen: :dance:

:lol: Ohohohoh, mannen en (o)(o) :snooty:

adem in, adem uit :wink: 8) :lol:



ik ga nu maar gewoon heel hard hopen dat het idd waar is dat wij aan het eind veel terug gaan krijgen bij die nieuwe :pray: :pray:



ben nu gewoon boos omdat het echt totaal niet uitkomt zo’n bedrag uit te geven (autokeuren lening enz enz wanneer gaat de belasting nou eens 2006 uitbetalen…)



hm… hem voor mij laten koken… weet niet of dat zo’n goed id is na zo’n uitbrander die ik hem heb gegeven :oops: :lol: :lol:

en daarbij ik kook veel lekkerder :angel:

het is toch algemeen bewezen dat mannen met hun p*k denken :mrgreen: zodra ze een mooie vrouw zien vooral als ze grote

(.)(.) heeft dat hun verstand word uitgeschakeld…dat is bewezen… :wall:

Volgens mij heb je wettelijk gezien een periode van 7 dagen (afkoelperiode) waarbinnen je nog van het contract afkan… Zijn de 7 dagen al om?

dat zal vast wel

ik kreeg gisteren pas de nieuwe tarieven binnen en de eindnota van eneco



en dat contract bij hun is al opgezegt enzo dus weinig meer aan te doen :frowning:

is maar goed dat er dalijk kb komt :silenced: :wall:

het feit is (.)(.) zijn pracht voorwerpen…maar betalen jullie 170 euro per maand joh??? :shock: