Ik wil echt nooit meer ceremoniemeester zijn!!
Wat een gedoe zeg!!
Ik heb 1 broer en hij gaat over 5 weken trouwen.
Omdat hij bij mij ceremonimeester was hebben ze mij gevraagd om dat bij hun te zijn. Tuurlijk wil ik dat, ik heb ervaring :mrgreen:
Maar ik doe het wel alleen en heb dan toch af en toe hulp nodig van haar zusje/vriendin en moeder.
En laten die nu net niets van zich laten horen!
Eerst begon het al met vrijgezellenfeest. Eind januari al een mail gestuurd en eindelijk, 3 weken terug was alles rond. Ik kreeg gewoon nul komma nul reactie terug. Ik heb toen mijn broer ingeschakeld en hij had er wat van gezegd en toen mailden ze opeens wel terug.
Nu met de feestgids heb ik hun hulp weer nodig. Alles is al af en uitgeprint en gekopieerd, alleen de Wist u datjes moeten nog. Van mijn broer weet ik het wel. Ik ben immers met hem opgegroeid en ken ook al zijn vrienden. Maar van mijn schoonzusje weet ik niets…
Ik heb ondertussen al weer zeker 5 mails gestuurd en heb nu een mail gestuurd met een einddatum. Voor as zondag moeten ze wat ingeleverd hebben anders zet ik er niets in over mijn schoonzusje. Heel sneu, maar ik kan moeilijk dingen uit mijn duim gaan zuigen
Ik heb gisteren even flink zitten mopperen dat hun zo laks zijn. Je wilt toch dat je vriendin/zus/kind en leuk feest krijgt met de bijbehorende dingen? Ik krijg echt geen 1 mail terug.
Nu heeft mijn schoonzusje er wat van moeten zeggen en opeens werd ik net gebeld! Vind het zo jammer dat het bruidspaar er wat van moet zeggen anders word er gewoon niet gereageerd. Terwijl haar vriendin en zusje dagelijks op msn/hyves zitten.
Kan er met mijn hoofd niet bij. Ik ben er onderhand ook spuugzat van en zal blij zijn als het 15 mei is en alles weer voorbij is :wall: :wall:
nu voel ik me ook zo’n zeur. Ik moet er zo achteraan zitten. Terwijl dat helemaal niet mijn ding is. Maar goed, het moet wel allemaal klaar zijn want een feestgids en vrijgezellenfeest horen er gewoon bij!
zo, even heerlijk geklaagd, moet het even ergens kwijt
:hug: kan me goed voorstellen dat je baalt…ook best een verantwoordelijkheid toch…die rol die je inneemt…en dan is een beetje hulp welkom…
Succes verder met alle voorbereidingen… :-*
Wat rot voor je dat ze zo laks zijn met reageren, maar wat ik me afvraag kun je voor zulke zaken niet beter gewoon bellen. Dan heb je meteen een antwoord en is het meteen geregeld.
Vind mailen altijd wel leuk om te doen maar als er dingen echt geregeld moeten worden is mijn eigen ervaring dat het beter persoonlijk kan.
Succes met het verder regelen van de bruiloft!!
zusje van haar heb ik al een paar keer proberen te bellen. Pakt niet op en ik word ook niet terug gebeld.
Dus dan houd het bij mij ook op
Maar ik heb de eerste wist u datjes binnen :dance: Dus als de andere 2 niets laten horen heb ik iig iets! :dance:
echt raar dat ze zo doen! wat is het nu voor een minne moeite om te helpen en dingen te vertellen…
fijne familie en vrienden dan :twisted:
Wel super van jou dat je het toch vol houdt en dat je het toch goed doet voor hun!!:thumbup:
mijn familie staat nu al te springen op de ditjes en de datjes alleen weten ze nog niet dat het nog heeeeeeeel lang duurt voor wij gaan trouwen :lol:
Wat balen zeg, dat het zo loopt. Wij zijn ceremoniemeester bij mijn zwager en a.s. schoonzusje, maar haar familie helpt zo onwijs veel, komen zelfs met dingen die ik helemaal niet nodig heb Dat is veel fijner inderdaad. Hopen dat het goedkomt, en anders is gewoon jammer, je kunt toch niet bezig blijven?