Archos, Arnova 10

wie heeft hem ook en wat doe je er allemaal mee ??

wij hebben hem net en snap er nog niet veel van

iemand misschien tips ?? en ook voor apps enz

Zie het als een goedkopere versie van de iPad of Galaxy 10.2 van Samsung.

Loopt op Android, zoals de meeste smart phones, dus Android Market zou er op moeten zitten. Daar kun je je Apps vandaan halen.

Je gebruikt je eigen huis WiFi, of de gratis WiFi van openbare plaatsen zoals bieb of Starbucks.

Je kan het gebruiken as E-Reader of video player.

Het is langzamer dan de iPad of Galaxy tab, net iets sneller dan een HTC of Galaxy s2, maar met een groter scherm dan een Kindle of Nook bijvoorbeeld.

Kaylee heeft hem ook… De standaard market zit er niet op maar wel een andere (ben de naam zo even kwijt en geen zin om dat ding aan te zetten). Op drukke tijdstippen wil het binnehalen van apps nog wel eens niet lukken, als je dan wat later probeert wil het vaak wel.

Hij is idd een stuk langzamer dan de galaxy tab en de ipad en het scherm is ook minder mooi, maar goed, het prijsverschil zit natuurlijk wel ergens in he :slight_smile:

Kaylee heeft er spelletjes opstaan, veel muziek, filmpjes, foto’s… Ze speelt ook vaak gewoon online spelletjes via de browser. Kaylee baalt er vooral van als er spelletjes wel beschikbaar zijn voor mijn galaxy en niet voor die van haar :wink:

okee op drukke momenten is het lastig … ik heb wel die a.pplib oid en ook g.etjar of zo iets gedown load maar vaak wil hij geen spellen of zo downloaden… ik heb er al een extra kaart in gedaan zodat hij meer ruimte heeft om te downloaden maar weet ook niet hoe ik automatisch daar op kan downloaden… (manlief wil ook graag weer a.ngry b.irds dat zat er op maar gaf steeds fouten er af gegooid wouden we er op nieuw op zetten maar dat lukt steeds niet maar misschien komt het dan wel op eeen druk moment ik weet het ook niet dus probeer het nu nog maar eesn)

Ok, ik kan er echt naast zitten maar heeft het downloaden en verplaatsen van apps naar een SD kaartje niet te maken met de versie van Android?

Ik weet niet welke versie Android er op zit, maar toen ik nog een telefoon had met 2.1 kon ik geen apps op mijn sd zetten en nu met een andere telefoon met nieuwere versie kan dat wel. Geen idee of dat voor tablets ook zo is (heb een tablet met een nieuwe versie Android)

Maar goed ik kan er dus ook helemaal naast zitten hoor.

ik heb ook geen idee misschien met de soort/merk tablet ?

ik snap best wel wat van pc maar tablet zijn sommige dingen een raadsel

van de week zegt hij te weinig ruime en nu kan ik het gewoon downloaden

Inge, dat hij zegt dat er te weinig ruimte is, ligt dus echt aan die market. Wij hadden het ook, Kaylee heeft de tab op kerstavond gekregen van mijn ouders. Ik wilde er meteen vanalles opzetten voor haar en dat lukte niet, ding zei steeds dat er geen geheugen was. Om gek van te worden haha :slight_smile: Na flink googelen kwamen we erachter dat het een bekend probleem is en idd aan de drukte ligt en niet aan je tab.

SD kaart weet ik niet, dat hebben wij nog niet geprobeerd, want Kaylee heeft de 8GB versie, dus daar past voorlopig nog wel genoeg op.

wij hebben de 4gb

ik zou graag wordfeud er op zetten maar krijg het niet voor elkaar waar kan ik die het beste weghalen of waar heb jij die weg ??

Geen wordfeud, want Kaylee speelt dat nog niet :slight_smile: Maar er zijn veel apps die niet te krijgen zijn voor deze tab hoor… Weet niet of dat aan die market ligt of aan de android versie.

het is gelukt na heel veel prutsen nu alleen de free versie dus hopen dat ik dat ook nog anders krijg maar vind het eerst goed zo