Archief

Wat ik me afvroeg: wat is er gebeurd met berichten van mij ouder dan ergens halverwege 2004?



Niet dat het heel belangrijk is, maar ik dacht: laat ik eens spitten om te zien hoe ik me tijdens de zwangerschap van Isabel voelde… :wink:



(en… ik begrijp het volkomen als het antwoord met “opslagcapaciteit” te maken heeft hoor!! :mrgreen: maar je weet maar nooit wat nog kan worden opgeduikeld… :wink: )

Sinds dit jaar archiveren we ipv wissen. Alle andere berichten die weg zijn zijn echt weg. :slight_smile:

@ruud wrote:

Sinds dit jaar archiveren we ipv wissen. Alle andere berichten die weg zijn zijn echt weg. :slight_smile:




Oooooooooooooooooooooh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee… :doh: :wink:



thanks voor de helderheid :mrgreen:

Maar archiveren is toch opslaan ergens anders en wissen is toch gelijk helemaal weg?



Of denk ik nu zo stom?

Je hebt helemaal gelijk.

@ruud wrote:

Je hebt helemaal gelijk.




Maar ze worden dus nu gewist ipv gearchiveerd :eh: :lol:

@Debbie & Lana wrote:

@ruud wrote:
Je hebt helemaal gelijk.




Maar ze worden dus nu gewist ipv gearchiveerd :eh: :lol:




Nee, andersom!

Yep gearchiveerd ipv gewist we hebben nu veeeeeeeeeel meer server ruimte.

CONFUSED!!! :lol:



Echt waar, ik begrijp het even niet :lol:



Als je iets wist dan is het weg, dus hou je ruimte over. Als je iets archiveerd, dan sla je het op en hou je dus ruimte in beslag.



En als je hebt gearchiveerd, zou het dus weer terug kunnen halen.



Althans, zo zie ik het :oops:

Oh trouwens, ben niet blond maar rood… sommigen zeggen dat dat erger is dan blond :mrgreen:

Oh wat even… het lichtje begint te branden… ja ja nu al :lol: :lol:



Even kijken of ik begrijp wat jullie bedoelen :think:



Als het goed is kan je dus nu wel berichten uit het archief halen :mrgreen:



Toch? :wall: :lol:



Maar dan snap ik nog iets niet. Als je archiveert neem je ruimte op de server in beslag, of hebben jullie een andere server staan als archief?

:slight_smile: ik zei net we hebben nu veel meer server ruimte.



En in geval van nood zouden we topics terug kunnen halen mits er een echt goede reden voor is en de aanvrager redelijk nauwkeurig weet hoe het topic heet of wie cq wanneer het geopend is.

Ik was ook al aan het zoeken :frowning: mijn computer is laatst gecrast en ben alle foto’s aan het opslaan wat ik ooit geplaatst heb,maar veel topic’s in de showforum zijn al weg,vooral die van de babytijd :frowning:



Maar ik weet natuurlijk niet meer wanneer ik ze allemaal geplaatst heb,helaas :mrgreen: