aquaplay

als onze zoon zijn zwemdiploma heeft gehaald, willen we een aquaplay voor hem kopen. (hij is 5) daarna nog 2 zusjes van 3 en 0)



maar is dit speelgoed waar ze veel mee doen.



het mag ook van een ander merk zijn.



iemand tips

hier spelen ze er vaak mee! zelfs Manoël al :wink: wij hebben last een grote set van bigplay gekocht voor 25 euro! echt zn geld waard!

Wij ook van Big play, was in de aanbieding van 65 naar 25 bij Top 1 toys.



Mijn meisje vind het echt erg leuk, en zodra het warm weer is dan zit ze ermee te spelen :thumbup:

wij hebben m ook… is nog niet veel mee gespeeld (vorig jaar hadden wij steeds last van een damdoorbraak… jongste ging er steeds met de billen inzitten)



maar nichtjes van 3,6 en 9 speelde er ook nog mee…

doen!!! hij is zooo leuk



mischa heeft hem vorig jaar gehad, en alle kindjes (tussen 0 en 7) die hier komen zijn er net zo enthousiast over als onze kids zelf. Daimen pompt ook al aardig wat water op om de bootjes te laten varen enz.

maar welke is dan het leukst en handigst ik zie zoooooooooooo veel



en liefst natuurlijk ergens in de aanbieding :wink:

wij hebben een big aquaplay

deze hebik gezien





ook onder spoilers zijn commerciële links niet toegestaan :?

wij hebben de nigiagria (ofzoiets)



van waterplay.



deze kun je op verschillende manieren leggen…

ja, erg leuk! Wordt hier veel mee gespeeld, ook door grotere en kleinere kinderen die op bezoek komen.

Wij hebben vorig jaar de Aquaplay 660 gekocht (heet ook wel megaset XL), online bij speelgoedwinkel.nl

Met die set ben je in 1 keer klaar!

heb even gekeken



hij is super, maar vind hem voor een cadeautje voor zwemdiploma wel erg duur.



op mp kan ik hem niet vinden

er is deze week een BIG in de aanbieding bij Bart Smit



we hebben nu een aquaplay te leen van de speelo-theek. die is niet zo groot maar er wordt leuk mee gespeeld door peuter van 3 jaar :thumbup:

kan hem op de site niet vinden

Bij Bart Smit zie ik 2 soorten nu, een voor 20 euro en een voor 30 euro. Ga ik van de week ook even naar kijken!



Vanaf welke leeftijd is dit nou echt leuk?

vorig jaar kon juul er weinig mee, toen was ze 2, nu is ze drie en elke morgen is het: mag ik nu met de waterplay :slight_smile:

Ben er super blij mee. Extra bootjes gehaald vorig jaar bij de zeeman, paar poppetjes van de duplo erbij… ze speelt uren! en heb dan de halve buurt in de tuin. :lol:

Mijn neefje heeft er ooit een gekregen (weet niet meer op welke leeftijd) maar hij speelt er nu nog af en toe mee en is al 11 :thumbup:



Ik zeg: DOEN :mrgreen:

Wij hebben de Aquaplay 660 echt een ontzettend succes nummer.

Gekocht voor mijn zoons 3de verjaardag maar mijn dochtertje speelt er ook al actief mee sinds we het hebben.

Gek genoeg, spelen mijn jongens er helemaal niet zoveel mee. Mijn jongens zijn bijna 7, bijna 5 en 3. Alleen de jongste zoon van 3 speelt er wel eens mee, terwijl wij in een land wonen waar het zonnig en warm is het grootste deel van het jaar.



Wel jammer vind ik. We hadden het aangeschaft vanwege alle enthousiaste reacties van anderen.



groetjes Shams

Michaël (5,5 j) speelt er nog héél graag mee. Als het weer het toelaat, staat het buiten.

Zijn neef van 9 heeft er op Paasmaandag -samen met Michaël- ook graag mee gespeeld.

En zelfs kleinzoontje Kobe (16 maanden) wil al graag met zijn handjes in het water spatten en de bootjes vangen enz…

Denk dus wel dat het een aankoop is die voor enkele jaren meegaat.



liefs

Gerda

Hier blijft hij ook een succes. We hebben ooit op Koninginnedag een heel stuk erbij gekocht dus we kunnen eindeloos varieren in het maken van banen. Ik vind het vooral ook heel praktisch bij weer waar het nét te koud is voor een zwembadje. Zo kan er toch lekker met water geflodderd worden door eigen kinderen en gastkinderen. Hij staat dan ook alweer opgebouwd in de achtertuin :smiley:



(En de merels die een nest in onze tuin hebben gebruiken hem gráág als badje om in te poedelen :wink: )