Geen idee of het hier goed staat hoor. Anders verplaats het maar :mrgreen: .
Wij willen voor ons zoontje van bijna 3 jaar een mooie Aquaplaybaan kopen. Maar ik heb eens op internet zitten snuffelen en er is zo megaveel keus. Kunnen jullie me vertellen welke baan leuk is en ook hoe groot zo’n baan in real is?
O ja, ervaringen zijn natuurlijk ook van harte welkom :mrgreen: !
Groetjes,
Judith
Ik kijk mee. Ben ook benieuwd.
ik heb er elk jaar bij staan te kijken, om het voor lucas te kopen, voor zijn verjaardag… maar heb het telkens niet gedaan, omdat hij daar eigenlijk alleen mee kan spelen als het goed weer is… Binnen gaat bij mij niet, vanwege een houten vloer… (watervlekken) en vond het voor die paar keer dat hij er echt mee kon spelen veel te duur… Maar vind het nog steeds errug leuk…
hoi
ik heb er een jaren geleden gehad voor mijn oudste zoon.
Die heb ik gekocht met korting toen meen dat ie 60 euro kosten.
Ze zijn best flink groot denk zeker een dikke meter a anderhald kwa lengte de baan zelf zal zo’n 20 cm breed zijn.
En het varieert hoe je hem legt natuurlijk.
mijn zoon heeft er wel veel plezier mee gehad maar later stond ie in de schuur de verstoffen en heb hem toen op de rommelmarkt verkocht.
maar prima degelijk spul hoor
reageer later wel met meer gegevens. Maar binnen kan prima als je tenminste een beetje formaat douchecel hebt! Hier is er vanmiddag weer mee gespeeld. Zal straks wel even naar maten ed kijken.
Nooit aan gedacht om zo’n ding in de douchebak te zetten. Nou hebben we geen douche, maar een bad, maar op de vloer voor het bad kan natuurlijk ook :thumbup: !!
Dat was namelijk voor mij ook nog even een punt. Hij kan er dan alleen mee spelen als het heet is, maar dat is dus niet zo :dance: !
Hoor graag nog de maten ja!!
Dank jullie wel allemaal :-*
140x90 doos 535 (redelijk uitgebreid) maar je kan hem ook gedeeltelijk opzetten en dan zijn de afmetingen kleiner.
zo ziet dat er dus uit:
de doos die wij hebben (heeft Ruben van zijn opa’s en oma’s en een tante voor zijn 3e verjaardag gehad) is vrij compleet met sluis en haven. Het enige dat ontbreekt is de ferry (geloof ik). Maar je kan heel makkelijk onderdelen bijkopen. Er is ook wel een goedkopere variant bij de Bl*kker maar ik weet niet hoe degelijk dat is.
Schijnt dat je wel moet oppassen dat er niet teveel zand in de baan komt omdat de afsluitrubbers (in die rode verbindingsstukjes) daar niet tegen kunnen en dan gaat ie lekken (er lekt altijd wel wat water uit hoor, dat is toch niet te voorkomen). Kennissen van ons hebben hem ook en die hebben (nogal een grote tuin en dus ruimte om…) een oude tuintafel gekocht en daar de poten voor een deel afgezaagd tot op goede werkhoogte voor de kinderen. Ook een goede tip denk ik als je er de ruimte voor hebt.
Hier staat hij al een paar jaar het hele voorjaar/zomer en najaar buiten. 'S winters vetten we de rubbertjes goed in en dan gaat hij in de schuur. Maar het is zelfs in nederland heel vaak goed weer hoor om buiten met de waterbaan te spelen. Daarvoor hoeven echt de mussen niet eerst van het dak te vallen.
Ik weet niet precies welke we hebben. Ik zag dwel dat ze momenteel bij de action een goedkoop variant hebben.
O wat geweldig. Dat moet ik onthouden voor als dochter drie wordt.
Bij de spelotheek kun je ze ook “huren”. Dan kun je uitproberen of het wat is en dan pas aanschaffen…