Aquadelta, is dat leuk?

We willen misschien een weekendje naar vakantiepark Aquadelta, maar ik lees er hele wisselende verhalen over op internet.

Wie is er wel eens geweest? Is het wat? Hoe zijn de huisjes?

En de faciliteiten (zwembad, indoor speeltuin), is dat leuk of erg klein allemaal?



Het hoeft allemaal niet superdeluxe van ons, maar het zou wel fijn zijn als Laura zich een beetje kan vermaken daar.

Ik vond de buiten villa’s geweldig! Vrijstaand, gras om het huisje, veranda.

Ze zijn ruim, netjes en gezellig ingedeeld.

Het zwembad is niet bijzonder, maar je kan je er best een uurtje ofzo vermaken.

Je kan er fietsen huren en op loopafstand heb je een soort van strandje met een klein haventje.

Wij zijn er ook geweest.Alleen maar positief hoor! Huisje was ruim,schoon,netjes,alles aanwezig, terras buiten aan het water.Afrastering aanwezig voor de kids.Zwembad niet geweest…Mijn dochter is nog wezen knutselen.Was gezellig.En natuurlijk…hup in de auto en heerlijk naar zee!!!

Dank voor de reacties, klinkt goed!

We willen eventueel met pasen, dus ik verwacht nog geen strandweer - hoewel even uitwaaien ook altijd wel leuk is. Maar er is vast in de omgeving wel het één en ander te zien (ik ken Zeeland eigenlijk helemaal niet, dus dat wordt hoog tijd).

Wij hebben daar een week gezeten in het jaar dat Tim is geboren. We hadden toen een appartement en zag er netjes uit.Alles erop en eraan.

Zwembad was voor Tim toen goed genoeg. Hebben alleen gebruik gemaakt van het peuterbad, weet niet hoe het vzwembad verder was.

Omgeving genoeg te doen…Leuke plaatsjes…

Wij zijn er 2x geweest met een vriendengroep inclusief kinderen.

Laatste keer was met oud&nieuw.



Mooie huisjes, redelijk zwembad, leuke speeltoestellen buiten en de kinderen vonden vooral het indoor-speelgebeuren helemaal geweldig!



Ik zou gaan!!

Fijn om zoveel positieve ervaringen te lezen!

Maar we hebben toch besloten om Aquadelta te bewaren voor een periode met mooier weer (want zo’n strand naast de deur, dat is natuurlijk veel te leuk om geen gebruik van te gaan maken).

Mijn zus is er in februari geweest met 2 kids van 3 en 6. Die hebben zich goed vermaakt, heel veel gezwommen, maar vermaakte zich daar prima de hele dag ondanks dat het niet heel groot was. Water en een glijbaan was genoeg zwemplezier voor ze. Appartement gezellig knus, maar was wat gehorig.