mooi zo mariek!!
nu gaat het geld en punten wel harder :thumbup:
Ik mag hopen van wel want ik heb echt zo lang voor die 8000 moeten sparen.
Net weer bij de ha geweest met Wessel, die plek op zijn arm wordt maar niet beter. Ze hebben er nu foto’s van gemaakt en die worden doorgestuurd naar de dermatoloog. Hopelijk horen we eind van de middag meer.
hoop het ook meis!!
heeft ie er last van??
en ja geld gaat sneller hoor!
Ik heb het idee dat het begint te jeuken want hij schuurt ermee tegen het aankleedkussen.
de arme pop :hug:
Nu heb ik die quest waarbij je 2 uur niets hoeft te doen, moet je dan wel het scherm openlaten staan?
Raar eigenlijk die quests waarbij je niks hoeft te doen.
maar je krijgt wel de beloning als je hem opstart
dus ja dan hoef je niks te doen :thumbup:
Ja kom er net achter dat ik met mijn domme kop vergeten was om op starten te klikken :wall: :wall: :wall:
Tweede aquarium heb ik ook nu.
mooi zo kan je daar weer vissen in stoppen
het voer geven levert ook best veel puntjes op :thumbup:
Klopt, dat levert volgens mij meer op dan al dat geknuffel.
Oké 45 botoxi, ik heb al moeite om er 8 voor een klant bij elkaar te krijgen waardoor ik de klant heb weggestuurd :lol:
goed de markt in de gaten houden
en de klanten wegsturen die botoxi nodig hebben
haha ander doe je per ongeluk 1 accepteren die 9 botoxi vissen wilden
kan je weer opnieuw beginnen
Ik heb helemaal geen klanten meer, heb er maar heel weinig gehad vandaag en 2 heb ik er daarvan weggestuurd, ik denk totaal iets van 4 klanten ofzo :think:
Wessel heeft eczeem met een bacterie erin, dermatoloog heeft naar de foto’s gekeken die de ha heeft doorgestuurd. Ha belde net.
hmmm en zijn daar zalfjes voor??
je krijgt 6 klanten per dag
dus dan krijg je er later nog 2 ms
arme Wessel… wat gaan ze er nu aan doen = sorry mijn is teken moet vraagteken zijn…
ik denk dat ik vanavond mijn breekvissen klaar heb :dance:
Hij had al een antibioticazalf daar moeten we mee doorgaan en hij heeft nu een ontstekingsremmende zalf erbij gekregen. Dit moet helpen, zo niet dan over een week weer terug.
hopelijk helpt het meis :-*
zijn er nieuwe vissen gekomen of zo :think: had ineens een trompetaal vanmorgen
Geen idee Oes, heb je die nog vaker gevangen?
een lui dagje vandaag en heb ook maar een aquarium gemaakt