Hai!
IK zat eerst bij de eerste kwartaal stoppers 2007, maar dat is een heel grote groep geworden en bijna niet bij te houden.
Misschien is het leuk om gewoon per maand te kletsen, om het beter bij te kunnen houden?
Wij gaan per april voor het echte werk, vandaar dit topic!
Hier een april 2006 stopper!
Ik hoop dat het snel raak mag zijn en dat dit groepje snel mag uitbreiden
Meiden, veel succes met klussen.
Wij hebben de beslissing om voor het eggie te gaan nog ff uitgesteld, maar ik zal hier denk ik zo af en toe wel mee lezen.
Hier nog een April 2006 stopper! Toen we een jaartje geleden besloten om er voor te gaan had ik nooit durven hopen dat ik nu al zo’n prachtige dochter in m’n armen zou mogen houden :inlove: :inlove: :inlove:
Hoop dat het voor jullie ook zo gaat!
hier een april 2005 stopper :lol: heel veel suc6 ik hoop voor jullie dat jullie snel zwanger zullen zijn
Hoi Mamma
Ik hoop voor je dat het snel raak is!
Ja bij ons gaat het heel rap met berichtjes en ik raak ook af en toe de weg kwijt van o wat is er nu weer allemaal gebeurt.
Ik zal geregeld even bij je komen buurten om te kijken hoe het met je gaat.
Succes and go for it!
Liefs
Vientje
wij zijn ook gestopt, dus mag ik er gezellig bij?
@Merel1978 wrote:
wij zijn ook gestopt, dus mag ik er gezellig bij?
Hoi Merel,
volgens mij staat deze topic al even stil, maar misschien kunnen wij wat leven in de brouwerij brengen?
Ik ben Mar, 28 jaar oud. Op dit moment zijn de :twisted: nog aanwezig, maar als die weg zijn, gaan we ook voor het eggie. Is allemaal best spannend, moet ik eerlijk toegeven…
Lijkt mij gezellig om hier met andere dames over te kletsen…
grtz Mar
lodelooo,
Hier n april 2006 stopper…misschien n leuk opkikkertje…ons hele cluppie is binnen n jaar zwanger geworden (veel al bevallen!). Succes iig!
Mariek
HA meiden, er is ook een topic 2e kwartaal stoppers, waar al volop gebabbeld is, aansluiten??? Wij gaan er ook voor, hoewel nu de :evil: :evil: ook nog aanwezig zijn…
Groetjes, Maggie
Hoi meiden!
Gezellig hoor!
Hier kletsen meer meiden die er rond deze tijd voor gaan, dus als jullie zin hebben, jullie zijn welkom!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1535849#1535849
Mar en Merel kom gezellig meekletsen bij het 2e kwartaal stoppers 2007. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
hoi hoi
ik ben hier nog niet zo lang op het forum, maar wel in april 2007 getopt
met de pil…
mag ik er gezellig bij ?
ik ben al een aantal dagen overtijd maar de test was negatief.
misschien te vroeg getest pfff spannend hihi
ook hier alle dames succes met zwanger worden