April doet wat ie wil!

8)

Kijk voor de aardigheid eens naar de vooruitzichten op http://www.weeronline.nl!

Bij ons zou het komend weekend ruim 20 graden worden :shock: :shock: :shock:

We wachten gespannen af ! :thumbup: :smiley:

oh ik hoop het zo :pray: :pray:

ik ben de afgelopen maanden alleen maar ziek of onderweg ziek dus hopen dat een beetje mooi weer helpt :pray: :pray: (en anders maar gewoon bevallen binnenkort :angel: )

jhaaaaa wilde het net plaatsten gaaf he!!!

eindelijk weer goed weer!!!

Warm lenteweer op komst

Uitgegeven: 30 maart 2009 00:33

Laatst gewijzigd: 30 maart 2009 00:33

AMSTERDAM - De zomertijd is nog niet begonnen of een periode van aangenaam lenteweer kondigt zich aan. De komende dagen schijnt volop de zon en stijgt het kwik boven de 15 graden, voorspelt het KNMI.

Later in de week volgt vermoedelijk de eerste warme dag.

Vorig jaar ontsteeg de temperatuur in De Bilt en op de meeste andere plaatsen pas op 20 april voor het eerst de 15 graden, stelt het weerinstituut.

Sinds 1901 was dat maar twee keer eerder voorgekomen. Bovendien viel er vorig jaar maart sneeuw, bijvoorbeeld gedurende de paasdagen.

In de natuur is de lente volgens het KNMI anderhalve maand later dan die van vorig jaar. Oorzaak: de kou van de afgelopen winter.

Heerlijk!

Ik ben zondag jarig :dance: Dus mooi weer is een superverjaardagskado!

Ik moet het, het weekend ook rond de 20 graden worden.

Hoop het dan kunnen we eindelijk met ons dakteras aan de slag ( kan niet wachten ).

:dance:

:dance: :dance:

Kom maar met het mooie weer :dance:

De eerste 2 weken van april in 2007 waren ook heel mooi (en warm, héél warm, nee ècht héél warm! 8) ) Ik liep met zooooooooo’n toeter, daarom weet ik het nog goed :wink: Mag van mij nu ook wel weer! Lekker in één keer van al die dikke, sombere winterkleren af, ben het beu :lol:

heerlijk die warmte

we gaan in april onze caravan op een hele mooie camping stallen voor een heelk seisoen dus dat is erg gunstig kunnen we mooi veel weekendjes daar heen.

ik ben er ook zoooo ontzettend aan toe… lekker het zonnetje, was buiten aan de lijn… heeeeeeeerlijk!!!

@crien wrote:

De eerste 2 weken van april in 2007 waren ook heel mooi (en warm, héél warm, nee ècht héél warm! 8) ) Ik liep met zooooooooo’n toeter, daarom weet ik het nog goed :wink: Mag van mij nu ook wel weer! Lekker in één keer van al die dikke, sombere winterkleren af, ben het beu :lol:

en toen kregen we dus een slechte zomer er achteraan :thumbdown: …

Ik juich niet te vroeg, ik denk altijd maar wat we nu al hebben krijgen we straks niet meer :mrgreen: …

Maar dat geeft ook juist een extra goede reden om juist van zulk goed weer extra te genieten :dance:

@crien wrote:

Ja ik weet het ook nog. Ik ben van Evy bevallen op 13 april 2007, en toen was het 26 graden. Op zondag de 15de, toen ik naar huis mocht, was het 31 graden…

Maar in ieder geval; ik heb er zin in! :thumbup: :inlove:

@babylover wrote:

@crien wrote:

en toen kregen we dus een slechte zomer er achteraan :thumbdown: …

:o O ja, dat is waar... Was ik helemaal kwijt :wall: Was blijkbaar to much in luv met mijn mannetje 8)

oooooooooooooooooooooooooooh… aaaaaaaaaaaaah…

Kommaarkommaarkommaaaaaar :mrgreen:

Op een beschut plaatsje is het nu echt al heeeeeeerlijk

Net tijdens finn zn slaapje met mn blote buikje languit in de ligstoel in de zon gelegen, en het was gewoon warm!! Echt heerlijk! Laat maar komen die voorzomer!

@Linda_ wrote:

Op een beschut plaatsje is het nu echt al heeeeeeerlijk

Net tijdens finn zn slaapje met mn blote buikje languit in de ligstoel in de zon gelegen, en het was gewoon warm!! Echt heerlijk! Laat maar komen die voorzomer!

Lekker he, wilde ik eigenlijk ook doen maar op het dakterras stond toch nog best een aardig windje helaas !!
        1. heerlijk! :dance:

brrr vandaag is het koud… Het is hier dan ook helemaaal bewolkt…

Hier ook al, grijs en fris :thumbdown: