Mex,
Hoop dat je dit nog net leest…geweldig dat je dag zo super was en de 20 weken echo ook goed was!! Geniet enorm en tot over n paar weekjes!!
:-*
Marieke
Meiden, ik ga zometeen heel hard gillen (doe je oren maar vast dicht ).
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Juist ja, vandaag de hele dag bloedverlies bij het afvegen. Ik heb vandaag een test gekocht, ga ik morgen voor de zekerheid even doen. Dan kan ik namelijk maandag naar eer en geweten zeggen tegen de ha dat ik niet zwanger ben. Ik word hier echt niet goed van. Ik wil zo graag zwanger worden, waarom dan nu ineens dit?
Echt k… voor je !
Ik hoop echt voor je dat de test morgen alsnog pos. is.
Ik zal voor je duimen
Mex heel veel pezier op jullie huwelijksreis. Geniet ervan! :-*
Marieke gefeliciteerd meid!!!
En natuurlijk ook voor je hubbie.
Hoe stond de test er gisterenochtend voor??
Ik neem aan goed, want ik zie 'n supergave banner onder je naam staan!!!
Tamma, da’s echt kltekt zeg… !#!&*&^&%^# Sorry voor m’n taalgebruik
Ik hoop dat dit gauw ophoud en de huisarts er een goed middeltje voor heeft ofzo, dit is toch echt vreemd.
Wat ik wel al uit m’n prille ervaring weet, is dat 'n lichaam (dat van mij iig!!) je goed voor de gek kan houden hoor!
Snotverdikkeme…
Juffie nog 3 dagen!!! Spannend.
Joos hoe is 't met jou?
Kun je 't allemaal wel volgen? Anders roepen he, we vertellen hier graag alles dubbel of nog vaker!!!
Met mij is alles prima, gewoon z’n gangetje…
Heb alleen nu weer erge opvliegers door de provera. Ach, nog maar 5 dagen! whaha… Hopelijk werkt 't deze keer net zo goed als de vorige keer!
En daarna hopen we op 'n goede ronde clomid!
Ik ben vandaag gepromoveerd tot keukenprincess, m’n pastasalade staat al in de koelkast en heb voor morgen 'n goulashsoepie op 't vuur staan! Goed bezig. Normaal is hubbie de chefkok des huizes, maar vandaag mag hij in de badkamer gaan werken (opnieuw kitten enzo…)
Fijne zondag, meiden!
Kus,
Kaatje
Ben net bij de ha geweest. Moet zometeen bloed gaan prikken voor mijn schildklier en wanneer m’n ongi afgelopen is moet ik terug komen voor inwendig onderzoek :shifty: :? .
Jee Tamara, wat een gedoe zeg! Hoop dat er iets uitkomt zodat je weet waar het aan kan liggen. En ja, inwendig onderzoek is toch ook niet mijn favoriet.
Succes!!
Kaatje, krijg spontaan honger van je berichtje! Pastasalade, heerlijk!!!
Heb gelijk manlief de opdracht gegeven om dit binnenkort voor mij te maken.
Juffie, ik duim voor je! Spannend he? Hoe voel je je?
Marieke, hoe voel jij je nu? Kun je beetje aan het idee wennen? En wat leuk dat je een mei-mama word. Kan uit eigen ervaring vertellen dat dat erg leuk is! Ik was van Jesse op 7 mei uitgerekend, maar meneer kwam pas de 20e.
Hier verder geen nieuws,
Dikke :-*
ja ja ik heb zelf een foto gemaakt
nou ziet er lekker uit. :mrgreen: Volgende keer een betere
Nou ik dacht echt dat ik vandaag ongi ging worden. Ik had voor de zekerheid gisteren een tampon ingedaan, omdat ik normaal een cyclus van 28 dagen heb. Alleen mijn vorige cyclus van 30 dagen, dus daar ben ik deze keer maar vanuit gegaan. bla bla bla, …dus ik haalde gister mijn tampon eruit zag ik bruin slijm. Ik dacht daar gaan we weer… Had vannacht erge ongi pijn (dat heb ik altijd de nacht voordat ik ongi ga worden)dus het kon niet anders dan dat mijn ongi er zou komen. Maar vanochtend was er niks te zien. Aan mijn tampon zat vandaag nog wel bruin slijm, maar de ongi pijnen zijn er haast niet meer. Ik snap er niks van. Hebben jullie dit ook weleens gehad?
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken!!
Zolang er nog geen echte ongi is, is er nog hoop hoor!!! Blijf nog steeds voor je duimen.
Ilona, mooi buikje hoor!!!
Ik ga nu lekker uit eten, tot morgen!
mmm…Juffie…innestelingsbloeding?? Morgenochtend ff testen?
s toch een mooi buikje Iloon? Kan je trots op zijn.
Vervelend Tamara dat er van die onderzoeken gedaan moeten worden, maar missschien dat dat snel e.e.a. oplost!!
Hier niet vteel bijzonders. Nog steeds ongi gevoel en pijnlijke (.)(.)
Vind het helemaal geweldig. Wil het eigenlijk aan iedereen vertellen, maar ben nog maar iets meer dan 4 weekjes zwanger… :? Moet toch nog best wat weekjes… :mrgreen: dus geduld geduld en vind het ook wel spannend deze eerste paar weekjes. Maar t voelt tot nu toe nog precies als bij Kris. We’ll see!
:-*
Marieke
Raar gezicht he met die piercing, maar die moet er nog uit. Alleen dan zit er echt z’n gat. Ik wilde hem er helemaal niet meer in doen nadat Luke geboren was, maar dat zag er niet uit. Hopenlijk heb ik er straks ook weer de buik voor.
Nou Marieke ik ga voor een jongen hoor. Ach niet vertellen wat maakt het uit. Wij konden het ook niet voor ons houden hoor.
Juffie het kan een goed teken zijn, maar reken er niet te veel op. Je kunt ook doordat je er veel mee bezig bent later ongi worden. Bij mij was mijn cyclus de twee maanden voordat we voor de tweede gingen in eens een week langer. Toen bleek dat ik zwanger was van de tweede dacht ik dus dat ik een week minder ver was, maar op de echo was ik dus verder. Dus toen had ik weer een cyclus van 28 dagen. Heel vreemd allemaal. Nou ik duim voor je hoor. :thumbup: Hopenlijk moet je morgen testen. :mrgreen:
Bedankt voor jullie reacties. We wachten maar gewoon af. Als ik morgen niet ongi ben ga ik een test kopen en dan woensdagochtend testen.
mooi buikje trouwens…Ilona
Ik heb mijn piecing er al uitgehaald toen we met de pil gestopt waren, irri he zo´n gat!
Hey Meiden,
Ja ja Linnie is weer terug van het Zonnige Mallorca.
Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad en mooi weer.
Gemiddeld 30 graden, beetje zwemmen met de kleine.
De vakantie is wel anders als dat je met zijn tweeën bent, nu heb je eigenlijk niet echt rust omdat je steeds moet opletten.
Milan is echt een watteratje, hij gaat er zo in als je niet oplet.
Verder is alles goed, nog wel wat geklust en nu maar afwachten of het MADE in MALLORCA is
YOU NEVER NOW.
JOOS: Welkom beter laat dan helemaal niet.
SIM: It’s a Boy :dance: Super, leuk hoor straks zo’n kleine stoere vent.
Sabje: Mooi buikje meid !
Enne begreep ik het nou goed MARIEKE, is het gelukt
GEFELICITEERD MEID :dance:
Nou meiden ga nu maar ff mijn bedje opzoeken was vannacht om half 4 pas thuis van de vakantie.
Dikke kus en knuffels
Linnie
Middag allemaal,
Ik kom me ook weer ff melden
Zo Iloon, je buik is al een stuk gegroeid sinds de laatste keer dat ik je zag! Gaat nu opeens een stuk harder he!
Linnie welkom terug in het regenachtige Nederland… Ik hoop ook voor je op een made in Mallorca! Alweer een beetje bijgekomen?
Juffie, heb je al een test gekocht? en brandt die nu niet ontzettend in je handen? Ik heb er wat verbruikt…pfff…ik begon al een week voor m’n NOD te testen… want “je weet maar nooit” (gelukkig waren het goedkope internettesten…).
Tamma, sterkte met de onderzoeken.
Knap hoor Marieke als je het lang voor je kan houden. Op m’n werk had ik het tegen een paar naaste collega’s verteld…maar in m’n eigen omgeving hebben we zo’n beetje meteen de vlag uitgehangen!!!
Hmmm, Kaatje…mag ik van jou het recept van je pastasalade. We zijn bij ons doorgewinterde pasta-eters… maar altijd warm eigenlijk… Wil weleens wat anders…
Mex…erg laat… :oops: Maar nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk…de link in je pb werkte overigens niet…
Ik had ook weer wat leuks vanochtend…ik zat in de trein uit het raam te staren (op weg naar m’n werk) werd ik opeens een partij duizelig… Zit je daar tussen al die mensen… ik heb m’n spullen gepakt en ben tussen de sterretjes door naar het balkon gelopen (zo heet dat toch?) en ben daar op een trap gaan zitten met m’n hoofd naar beneden… Het koude zweet brak me lekker uit… Wat voel je je op zo’n moment alleen… ik schaam me dan toch wel hoor…
Ik dacht deze keer de dans te ontspringen… bij Vale heb ik dit ook meerdere malen gehad…vaak als ik te lang stil stond (in de bibliotheek bijvoorbeeld als ik een boek stond uit te zoeken…). Later in de zwangerschap trok het wel weer bij gelukkig…
De kleine houdt hier regelmatig feest in m’n buik… dit is wel heel anders dan bij m’n eerste. Dit schatje probeerd volgens mij af en toe al uit of er misschien een beentje door de uitgang kan… wat een k*t gevoel (letterlijk)… M’n hubby heeft hem inmiddels al bijna vaker gevoeld (met z’n hand op m’n buik dan he :oops: ) dan toen Vale in m’n buik zat.
Verder geen nieuws…
xx Sim
De ha belde net met de uitslag: m’n bloed is in orde :thumbup: . Gelukkig geen schildklierproblemen dus. Maar wat dan wel? :think: . We zullen rustig moeten afwachten tot het inwendig onderzoek, of misschien wel langer. Ik schrok me trouwens wel een ongeluk dat die ha al zo snel belde zeg. Normaal duurt dat een dag of 2/3. Ik dacht minstens dat het absoluut niet in orde was, haha. Maar gelukkig wel.
@Pasta Salade ~speciaal voor Simba~ wrote:
Pasta salade
voor 4 personen
Benodigdheden:
15 gram basilicum
1-2 teentjes knoflook
2 el olijfolie
1 el balsamico azijn
1 tl bruine suiker
4 tomaten
60 gram spekblokjes, proscutio (worst), o.i.d.
500 gram pasta (macaroni, rijst, etc…)
Bereiding:
Bereid de pasta zoals aangegeven op de verpakking.
Bak eventueel de spekblokjes in 'n pan gaar.
Doe de afgekoelde pasta samen met basilicum, knoflook, olijfolie, balsamico azijn, bruine suiker en de gesneden tomaten in een kom.
Eventueel in de koelkast extra koud laten worden.
Eet smakelijk!!!
Ook lekker om er wat bij te doen, wat je normaal in de sla-salade doet: komkommer, zongedroogde tomaatjes in olie, olijfjes, etc.. Ik heb 't zo nog niet uitgeprobeerd, maar 't lijkt me wel errug lekker met dat extraatje! En zonder wassie ook heeeerlijk!!!
Tamma, wat balen zeg. Je moet maar zo denken: het is voor 'n goed doel! Ik hoop dat er gauw 'n duidelijke oorzaak is die heel makkelijk even met 'n pilletje ofzo is te verhelpen.
Als er niets is, dan blijf je toch maar afvragen wat 't dan kan zijn he! Dus dan kan 't maar beter iets “licht en luchtigs” zijn.
Weet je al wel wanneer je terecht kan voor dat onderzoek, of niet?
Linnie, welkom terug!!!
Fijn te horen dat jullie genoten hebben. Heb je nog mooie foto’s gemaakt van die kanjer van je? Als je ze wilt showen, dan kom maar op!!! Haha.
Sim, speciaal verzoek van je om 't recept: zie boven!!!
Smakelijk, alvast!
Ik moet nog 1 dag provera slikken, en dan zit 't er al weer op. Ik ben ze wel beu hoor, die rotpillen. de 1e keer was wel leuk, omdat ik al zo lang op m’n ongi wachtte, maar deze keer niet zo. Heb ook meer bijwerkingen, m’n hormonen laten zich goed horen dit keer… heb gelukkig nog geen vocht in de enkels gehad, zoals de vorige keer.
Daarna weer aan de clomid. de vorige dosis was niet zo erg, dus ik hoop dat ik van deze dosis ook geen last heb!!!
Doewie,
kaatje
Tamara, fijn dat je bloed goed is en inderdaad, nu maar afwachten. Ik hoop dat het niets ernsigs is.
Kaatje, ben benieuwd hoe het nu gaat!
Even een nieuwtje, volgens mij heb ik de kleine uk gevoeld!!! Ben nog een beetje aan het twijfelen, maar ben al wel helemaal in de gloria!!!