Applausje voor mijn hubbie!!!

Mijn man werkt in een echt mannenbedrijf en één van zijn collega’s (een man) liep laatst glashard te beweren dat borstvoeding maar onzin was en dat kunstvoeding net zo goed was (of misschien wel beter :shock: ). Hubbie heeft toen toch maar even uitgelegd dat (en waarom) borstvoeding toch wel het beste is. Goed hè? :inlove:

En vanochtend vertelde hij trots aan de vrouw van een collega dat ik nu al 3 maanden bv geef en dat ook nog wel een poosje vol wil houden.

Toch fijn, als je man zo achter je staat.

Wilde ik even melden… :inlove:

:thumbup: toppie hoor. mijn man zou dat ook doen. supermannen hahahahahahaha

Fijn zo’n man die het met je eens is dat borstvoeding het beste is!



Hier dus niet, manlief denkt dat stoppen met borstvoeding de oplossing is om haar aan de fles te krijgen :frowning: !

O jee, dat kun je er echt bij gebruiken, ook nog een strijd met manlief… NOT.



Hoe gaat het eigenlijk met de spugerij? Jij vroeg toch laatst iets over JBP?

Dat erge spugen was maar tijdelijk, dus die johannesbroodpitmeel hebben we maar een weekje gebruikt (zonde van de rest). Ze spuugt nu nog wel wat, maar ik vind het niet meer ‘te’ om dat behangplaksel te gebruiken.



Dank je dat je ernaar vraagt!

Mijn man probeert ook alle vrouwen aan de bv te krijgen :smiley: hij heeft bij mij ook bij de eerste helpen met kolven de eerste keer de vk wist niet wat ze zag :mrgreen: Hij heeft mij ook altijd erg gesteund om door te gaan.Helaas ben ik nu gestopt.

Is er nou niemand die hem een echt applaus geeft? :mrgreen:



:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Super zeg zo’n man :thumbup:

Gelukkig heb ik ook een hubbie die nog steeds achter ons besluit staat van lang voeden.

@Lissie wrote:

Is er nou niemand die hem een echt applaus geeft? :mrgreen:


komt ie:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

leuk he als je man zo meedoet, wat een rare collega dat ie bv onzin vind!

als hij er geen verstand van heeft moet hij er niets over zeggen toch?

Wat een kanjer!!! Geweldig!!! Franck is ook helemaal pro, dat is erg prettig!



CCM, kan je man ook uitleggen waarom hij Lis zo graag aan de fles wil? Want alle dingen die je tot nu toe meemaakt met Lis zal je toch blijven meemaken als ze vanaf nu fv krijgt?? :expressionless:

Hij denkt dat ze dan geen keuze heeft (ik kan dan niet op het eind van de dag nog de borst aanbieden) als ze een paar dagen alleen maar flessen aangeboden krijgt en dat het dan wel zal lukken.

Wat goed van hem :thumbup: ! Mijn hubbie heeft een baas met een dochtertje 1 dag ouder dan Saba. Zij krijgt kunstvoeding en Saba bv. Nu lopen die 2 kerels continu hun dochters met elkaar te vergelijken en die baas is niet zo voor bv… maar wat blijkt deze week: Saba is een stuk groter en zwaarder dan zijn dochtertje, terwijl beide dames tegelijkertijd uitgerekend waren :lol: :lol: :lol: !

Ik snap het niet hoor, hoe kun je nou ‘niet zo voor bv’ zijn? Maarre, wat lekker hè, dat Saba het zo goed oet op JOUW melk!!