Applausje voor Debbie !!!!!

Hoi dames, zoals sommige van jullie nog weten schreef onze mede-maand mama Debbie laatst dit:



@Debbie&Lana wrote:

Ik heb even een paar vraagjes.



Bij Lana lukte het bv geven niet om meerdere redenen.



Lana was al vrij snel na haar geboorte door haar reserves heen. Ze verging van de honger en er kwam weinig uit mijn borsten. Na 3 dagen een huilend kindje te hebben gehad, zijn we overgeschakeld naar kv en ze huilde niet meer.



Daarbij heb ik ook nog een depressie gehad zowel tijdens de zwangerschap als na de geboorte. Mede daarom heb ik waarschijnlijk sneller opgegeven dan nodig.



Mijn vraag is nu, hoe zit dat met bv geven en een depressie? Op dit moment ben ik in behandeling bij het Riagg voor de depressie tijdens deze zwangerschap (ja ik heb hem weer helaas). Hierdoor is het voor mij heel moeilijk om een band te creeeren met het ongeboren kindje. Dit heeft uiteraard ook zijn consequenties na de geboorte zoals een depressie qua binding met het kindje. In het begin van de zwangerschap heb ik geroepen, ik ga gelijk met de fles beginnen. Maar nu het einde in zicht komt wil ik toch eigenlijk eerst weer bv proberen.



Is het “goed” om met een depressie je kindje bv te geven (proberen te geven) om zo een band met het kindje te krijgen?



Is het raadzaam om direct na de bevalling al te gaan kolven om zo de bvproductie sneller op gang te krijgen zodat ik niet net zoals met Lana toen zat?



Weet iemand of er eventueel anti-depressivia bestaat die je in combinatie met bv mag slikken? De kans bestaat namelijk dat ik dat moet gaan slikken.



Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.




Inmiddels is Debbie op vrijdag 21 november om 15.15 bevallen van een prachtig ventje die de naam Levy Ryan mag dragen, hij woog 3780 gram en is 49 cm, ze heeft een goede bevalling gehad en verblijft momenteel in een kraamhotel, ik heb van haar vernomen via SMS dat de BV super gaat !!



Ik vind dit wel een applausje waard hoor !



Dus bij deze:



DEBBIE JE BENT EEN KANJER !!!



:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

wat goed!! :thumbup:



ook hier aplaus :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap:

wow!!!

gefeliciteerd Debbie,

en fijn dat het zo goed gaat :dance:

Debbie, wat SUPER dat de BV zo goed gaat nu! :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap:

Debbie, wat een geweldig nieuws :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:









Dit geeft de burger moed :dance:

Whaaaaaaaaaa Debs, je bent gewoon al bevallen :shock: !!!



Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Levy :dance: :dance: !!



Lana, gefeliciteerd met je broertje!!








Heel veel geluk met z’n viertjes en super dat de BV goed gaat. Kanjer!!



Liefs,

Juud :-*

Jeetje ik wist niet eens dat ze bevallen was :oops:



Meis van harte en wat goed dat je Bv geeft :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Fantastische dat het goed met de bv :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

super dat het super gaat! :mrgreen:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat goed zeg :clap: :clap: :clap: en gefeliciteerd!

super zeg :dance: :dance:

nou die rust doet je zeker goed :mrgreen:





helemaal toppie dat de bv nu goed verloopt :thumbup:

Debby, van harte gefeliciteerd met je prachtige knulletje. Wat een snoepje!! En super dat de BV zo goed gaat. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Gefeli!! :inlove: Wat een schatje zeg en hopelijk mag je ook nog lang en prettig voeden! :dance: En geniet je nu helemaal ten volle van je kraamtijd! :thumbup:

Gefeliciteerd! Wat geweldig dat de bv zo goed gaat. Mooie foto van een trotse moeder en prachtige zoon!



:-*

Gefeliciteerd!!! Geniet van alles!!

Update van Debbie !!! Meid ik ben trots op je !!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



@Debbie&Lana wrote:

Wilde even laten weten dat de bv ontzettend goed gaat :inlove: Ik heb geen medicatie, ben ongelovelijk gelukkig en de bv… echt… gaat zo goed :dance:

Ik schaam me echt helemaal kapot nu :oops: :oops: :oops:



Zie nu pas dit topic :oops: :oops: :oops:



Maar heel erg bedankt Juul!!! :-* :-* :-*



Zal gelijk maar even zeggen dat de bv nog steeds erg goed gaat. Heb genoeg in mijn (.)(.) zitten, nu alleen nog doorkrijgen hoe Levy werkt :lol:

Geeft toch niet meid, je hebt het ook erg druk he :wink: ik weet er nu alles van :lol: :lol:



Tja hoe die kids van ons werken, das een goeie, ach ja het ritme komt vanzelf he, alleen weten we nog niet wanneer :think: :eh: 8)