applaus voor

de H*ma. :clap:



Ik zag op mijn rekening overzicht van mijn credit card dat er 2 keer 35.99 was afgeboekt naar Hema.nl

Géén flauw idee wat ik ervoor gekocht zou moeten hebben en dacht al eigenlijk dat het aan mij lag :shifty:



Klantenservice gebeld, hun fout ( hoe dat mogelijk is wist dan helaas ook weer niemand) maar het wordt zo spoedig mogelijk teruggestort!



Kijk, zo kan het dus ook! Dit kostte me nog geen 5 min. aan de telefoon! :dance:

Positivo :mrgreen: ! Menigeen zou kwaad zijn dat HEMA zomaar 2 keer 36 euro afboekt.



:-*

GO HEMA!!

ja…herkenbaar hoor,alleen dan met scpino.Hadden we paar jaar geleden voor dik 70 euro aan spullen gekocht,en was 2 x afgeboekt,binnen 2 dagen stond het weer terug…



maar idd ook super van de H
ma,zo hoort het dus gewoon! :thumbup:

:clap: kijk das nou wel netjes!

@Suuus wrote:

Positivo :mrgreen: ! Menigeen zou kwaad zijn dat HEMA zomaar 2 keer 36 euro afboekt.



:-*




Hahaha, ja das misschien ook wel zo. Maar ik zag mezelf meer al vreselijk moeten leuren, zeuren en met m’n hoofd op TV bij Kassa voordat ik dit terugkreeg.



Nou, dan word ik wel blij van 5 min. telefoon :mrgreen:

@Mip wrote:

en met m’n hoofd op TV bij Kassa v




:mrgreen:



Maar had je helemaal niks gekocht bij de Hema, of voor 1x dat bedrag?

@Mint wrote:

@Mip wrote:
en met m’n hoofd op TV bij Kassa v




:mrgreen:



Maar had je helemaal niks gekocht bij de Hema, of voor 1x dat bedrag?




helemaa nix!

Ja, een week later…maar dat bedrag was er ook gewoon netjes af.

Zondag ging Zembla over fraude met creditcards. Via een russische site kon je volop creditcardgegevens kopen (NL: 5 dollar) en daar dan aankopen mee doen.



Maar goed, 2 (relatief) kleine bedragen bij de Hema… zal dit bij jou wel niet het geval zijn… 8)

Wij hebben zelf geen creditcard, dus vandaar mijn vraag: Waarom betaal je bij de Hema of Scapino met je creditcard en niet gewoon met de pin? Met je creditcard komt er toch ook nog rente overheen? :think: Gewoon een vraag, hoor. Dat kwam ineens bij me op, toen ik dit topic las.

@Jippie wrote:

Wij hebben zelf geen creditcard, dus vandaar mijn vraag: Waarom betaal je bij de Hema of Scapino met je creditcard en niet gewoon met de pin? Met je creditcard komt er toch ook nog rente overheen? :think: Gewoon een vraag, hoor. Dat kwam ineens bij me op, toen ik dit topic las.




Omdat ik online besteld had bij de Hema. ( een week later dus…)

Ik heb in een winkel nog nooit iets met een credit card betaald eerlijk gezegd. Dat ding zit zelfs niet in mijn portemonnee, maar hangt naast de computer :mrgreen:

Credit card fraude Mint! :o :think:

dat je er al 1 hebt :mrgreen:





maar de fraude heb ik vaker gehoord dus hou het een beetje in de gaten meis :pray:

O, op die manier. Kun je via de site van de Hema alleen met creditcard betalen dan? Ook niet handig, want niet iedereen heeft er één. Maar in elk geval fijn dat ze het geld zo snel mogelijk weer terug storten!

:clap: :clap: :clap: voor de HEMA!



Ik weer helemaal trots dat mijn oudste dochter (18 jr) net is vertrokken voor haar eerste werkdag bij de HEMA :mrgreen: