Applaus voor Raet!!!

Morgen ga ik een dag op cursus bij Raet.

Heb ik vanochtend gebeld met de vraag of daar misschien een ruimte beschikbaar was om te kolven…

Geen probleem!!! Er bestaat een aparte kolfruimte en er is nog iemand aanwezig morgen die ook moet kolven.

En mocht het te gelijk uitkomen of zoiets, dan wordt er nog een andere ruimte voor de ander vrijgemaakt :shock: .

Nou, zo kan het dus ook in dit kikkerlandje :clap: :clap: :clap:

Nu nog afwachten hoe het morgen gaat, want ik vind het wel spannend :shifty: .

Oh geweldig :clap:

Zouden andere bedrijven/ instellingen een voorbeeld aan moeten nemen :wink:

Succes he morgen :thumbup:

Nou gelukt :mrgreen: :dance: !

De reguliere kolfruimte was bezet, maar ze hebben voor mij en de andere cursist ruimte kunnen regelen.

Uiteindelijk hebben we met z’n tweeen zitten kolven :mrgreen: (heel apart :lol: ), zij achter een flip-over en ik achter een pc en mijn tas, maar wel gezellig kunnen kletsen tijdens het kolven :lol: :lol: :lol: .

(1x 170 en 1x 130ml, ze krijgt zowiezo bij elke voeding 20ml van het ochtendkolven, aangemaakt met nutriton)

Wie had dat nou gedacht, ikke die gewoon bij een cursus zit te kolven :slight_smile: .

Waar ik wel een beetje over zit te dubben.

Noor heeft heel erg reflux en heeft gisteren 2 flessen gekregen met nutriton er doorheen en dus helemaal niet gespuugd :think: .

Zit mij af te vragen of dit toch niet beter voor haar is :think: .

Eigenlijk is dit niet speciaal he… (alhoewel ik je vreugde begrijp :-* ) want het is normaal dat een bedrijf een aparte ruimte heeft om te kolven… dus geen koffie/rook/borrel/toilet ruimte… maar een ruimte met een koelkastje… en electriciteit… :mrgreen:

(of begrijp ik het verkeerd en gaat het hier weer om iets anders?) :think:

Goed dat ze daar zo flexibel zijn!

Want naast de normale kolfruimte nog extra ruimte regelen lijkt mij lastig.

Overigens hebben wij in totaal wel 4 kolfruimtes, in elke vestiging 1.

Met een reserveringssysteem zodat moeders zien wanneer er ruimte is.

Ben wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat.

Ik kolf overigens niet meer, omdat ik helaas al 3 jaar geen bv meer geef (mis het best wel soms)

Idd Faizaa zou het normaal moeten zijn maar helaas is dat nog steeds niet zo…

Ik werkte in een bejaardenhuis toen ik nog bv gaf en kon elke keer zelf op zoek gaan naar een kamertje om te kolven… Vreemd dat ze daar geen kamertje hadden want er werken toch genoeg vrouwen… (maar ja ze hadden het in 10 jaar tijd ook nog nooit meegemaakt dat er iemand moest kolven onder werktijd :shock: :? )…

gr patricia

@Esther75 wrote:

Goed dat ze daar zo flexibel zijn!

Want naast de normale kolfruimte nog extra ruimte regelen lijkt mij lastig.

Overigens hebben wij in totaal wel 4 kolfruimtes, in elke vestiging 1.

Met een reserveringssysteem zodat moeders zien wanneer er ruimte is.

Ben wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat.

Ik kolf overigens niet meer, omdat ik helaas al 3 jaar geen bv meer geef (mis het best wel soms)

Zo dat is nog eens goed geregeld.

Ik heb in mijn kolftijd bij 2 verschillende bedrijven gewerkt en bij beiden was het :thumbdown: :thumbdown: gesteld met de kolfruimte.

Bij het eerste bedrijf moest ik steeds ergens een ruimte zoeken, uiteindelijk was ik dat zat en ben maar in een kleine opslagruimte voor postoelen/krukken/rolstoelen ed gaan zitten.

Bij mijn huidige werk was het ook elke keer een ruimte zoeken, heel irritant. Uiteindelijk was een kantoortje bestempeld als kolfruimte en diegene die daar zat deed ook nooit moeilijk, ging gelijk weg als ik kwam, maar 8 van de 10 keer was er een of ander overleg daar.

Bij ons is ook geen aparte kolfruimte (terwijl ik op een kdv werk)

Je moet in de leidsterskamer kolven, nu is het daar wel rustig. maar de deur kan niet op slot.

Tot nu toe is er nog nooit moeilijk over gedaan. en mag iedereen er in en uit lopen, (mocht bij mij ook toen ik nog kolfde). maar ja we zijn met allemaal vrouwen.

Vreselijk, het is echt te erg voor woorden eigenlijk. :frowning:

Op mijn vorige werk kreeg ik een bezemkast als kolfhok (echt waar!!), hok zat helemaal vol met stof, echt niet normaal. Uiteindelijk kon ik bij een ander bedrijfje kolven, zij (vrouwen!) boden mij hun sleutel aan zodat ik in hun ruimte terecht kon.

Maar dit keer heb ik het wél goed voor mekaar: ik kan lekker thuis kolven! :dance: Ik werk nu als wijkverpleegkundige en ik ga straks tussen 2 patiënten door gewoon even naar huis om te kolven. Beter kan het gewoon niet. :smiley:

Ik heb bij de BAM gewerkt en toen heb ik maanden op de wc gekolfd :S