Appie, chappeau!!!!

Mijn man heeft een tijdje terug zijn vinger gebroken op het werk, wond erbij en toch ingegipst. Nu is de wond ontstoken en werd het 1 groot drama met die vinger. Nu is hij er laatst aan geopereerd en moesten we de vinger weken in een bakje lauw water, geen probleem! Tijdens het weken vanavond, pakte ik de schone verbandmiddelen, maar er zat geen schoon verbandje bij. :wall: uiteraard alle apotheken dicht etc, dus ik in de auto naar de albert Heijn gesjeesd. Gevraagd of zij misschien een rolletje steriele zwachtel verkochten, maar nee, helaas. Wij samen denken en denken, zegt ze ineens,… zal ik eens in onze verband trommel kijken :mrgreen: :thumbup: Nou daar zat idd een nieuwe zwachtel in en die mochten we zo mee nemen! :thumbup:



Nou een applausje voor de Appie! Want tegenwoordig krijg je niet overal meer zulke service! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Netjes zeg! :clap:



Wel balen van je man…

Oh inderdad erg netjes van ze :thumbup: :thumbup:



En sterkte voor je man, lijkt me geen pretje zo’n ontstoken wond :?

Ik vind het ook zo netjes, ik zat in de auto en voelde me happy omdat je weer het gevoel hebt gehad met mensen van doen te hebben! Niet met regeltjes! Ja lekker gevoel!



En mijn man,… tja balen, hij piept al nooit, dus is de ellende groter als dat het zou moeten zijn. Hij zei, ja het doet wel erg zeer, maar dat is omdat het gebroken is toch :roll: nee schat dat dove gevoel is omdat het gips afknelt door de zwelling van de met pus gevulde vinger :wall: ach ja mannen… hahahahaha

@kaboutertje wrote:

nee schat dat dove gevoel is omdat het gips afknelt door de zwelling van de met pus gevulde vinger :wall: ach ja mannen… hahahahaha




Haha, sorry moest even lachen…



Maar inderdaad een goede service! :thumbup:

Netjes hoor :clap:

Eerlijk gezegd vind ik het dan geen service van de Appie maar meer een meedenkende actie van de medemens :thumbup:

@Karin2 wrote:

Eerlijk gezegd vind ik het dan geen service van de Appie maar meer een meedenkende actie van de medemens :thumbup:




Ja dat is het ook, maar ze had haar appie shirt aan :mrgreen:

Ik schreef het ook al in mijn tweede post, een menselijke actie bij appie noemde ik het, of iets in die trant :mrgreen:



Maar hubbie zit inmiddels weer keurig ingepakt met zijn vinger en dat dankzij die dame! hahaha (en deze verpleegster natuurlijk :wink: )

Heel netjes van de dame in kwestie! :thumbup:

(ik zou morgen even een doosje bonbons langsbrengen, en een nieuw rolletje verband ;))



ahum, morgen is dus vandaag :wall: Ook goedemorgen!