appelsap

Jill kreeg voor het eerst het weekend appelsap…

Hier heeft ze een paar bekers van op…

dit kreeg ze vanaf vrijdag zeg maar…tot zaterdag

Nu heeft ze ( of had) vanaf zaterdag diarree luiers

tot gistermiddag toe .

Zou het daar van kunnen komen… normaal krijgt ze ranja. of roosvice.

of is het toeval …

herkennen jullie dit?

Ja Jildau krijgt ook diarree van appelsap ( en ook van diksap ) , dus ze krijgt het niet meer.

Jildau krijgt nu wel eens van die multivitaminen , en dan flink verdund met water , dat gaat tot nu toe steeds goed , misschien kun je dat eens proberen?

Hier hetzelfde verhal, Amy krijgt van appelsap en van appeldiksap diarree dus het zou heel goed kunnen kloppen dat dat de reden is hoor!

Die van mij krijgt zowieso geen appelsap maar het is wel zo dat appelsap erg laxerend kan werken volgens mij. Je hoort dat wel vaak.

Idd appelsap werkt laxerend, als je het geeft goed verdunnen met veel water…en als blijkt dat dat ook niet helpt, niet meer geven.

Anne krijgt wel eens wat vruchtendrank, maar dan 1/3 appelsap bijvoorbeeld en 2/3 water.

Bedankt voor jullie antwoorden…

Ze heeft ook sinds zaterdag niks gehad…

ze zei wel gistern buikje buikje… dus weet het niet

Sara krijgt verdunde appelsap maar hier geen problemen.

Jinthe krijgt af en toe appelsap, maar ik meng het een derde tot de helft met water.

Misschien zo eens proberen ?

appelsap kan idd flink laxerend werken.

Ze heeft na maandag ook geen diarree meer gehad…

Dus idd van de appelsap…

Ze heeft ook wel veel in één keer gehad. Misschien als je het verdunt of maar een halve beker per dag geeft, kan het wel.

Lara drinkt ook appelsap, maar nooit meer dan een half glaasje. Dan heeft ze nergens last van. Verdund lust ze het niet.

Je leest dit ook in de foldertjes van het CB. Daar staat in dat je fruitsappen beter kunt verdunnen ivm diarree.

Ik geef Guus eigenlijk gewoon water te drinken en heel af en toe ienie minie beetje diksap of slimpie (ranja zonder suiker). Niu drinkt mijn kind heel weinig, drinkt je kindje veel dan zou ik gewoon water doen en niet al die suikers etc.

Petri

Vooral de heldere appelsap werkt laxerend…als je bijvoorbeeld troebelsap hebt dan is het wat minder. Maar appelsap staat er om bekend om bij jonge kindjes laxerend te werken. Nerine krijgt het nog steeds niet aangezien ze gevoelige darmen heeft…

Herkenbaar hier. Lucas heeft het ook van de appelverise van diksap. Dus dat krijgt hij niet meer.

En hij eet slecht na appelsap. Ik denk dat hij er een vol gevoel van krijgt. Het is ook best zoek dus ik leng het wel met water aan als we een keer ergens zijn dat ze alleen maar appelsap hebben.

:? ik had beter eerst hier kunnen lezen hier dus ook diarree na appelsap :?