apparaatje waar je zelf hartslag van baby mee kan horen?

Hallo allemaal,



Ik ben 13 weken zwanger (weet alleen niet hoe ik zo’n leuk balkje moet maken, onder mn bericht) en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die zo’n apparaatje hebben die zelf de hartslag van hun baby kunnen horen. Ik ben namelijk heel benieuwd of ik dat zelf ook kan horen. Dus mijn vraag is : hoe heet zo’n ding, waar koop je het, en is het duur??



Groetjes, maggy

ik had er 1 gehuurd en zo’n ding heet een doptone :mrgreen:

ik moest 25,00 per maand betalen en ik heb hem tot de 5e maand ong. gehuurd(vanaf de 3e maand trouwens hoor want ik was al 11 weken zwanger voordat ik het uberhaubt wist :roll: )

Off topic, maar hier kun je een banner maken:



angelsound…50 euro bij de kijkshop

Hier staat ook een heleboel informatie over de angelsound http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=53097

www punt bellytalk punt nl :wink:

wist niet dat ze die dingen hadden, zou wel een uitkomst zijn want ben elke dag bang of het nog wel goed gaat.

Heb al eens een kindje verloren dus vandaar.

Ga zeker even informeren naar zo’n ding.



Gr. Marijke

Ik heb zo rond de 13 weken de Angelsounds gekocht en altijd het hartje kunnen vinden.

Dus ik heb er iedergeval goede ervaringen mee !

Maar als jij je erge zorgen maakt en stel je kan even het hartje

niet meteen vinden moet je je niet meteen nog veel meer zorgen

gaan maken. Dus het heeft wel z’n voor- en nadelen.

Ik heb idd ook de angelsound en met een week of 10 kon ik de “zwem” geluidjes al waarnemen en ik vond die net zo geruststellend als het hartje horen.

Vanaf een week of 13 kon ik de hartslag ook prima vinden, zeker met een volle blaas.

Inmiddels gebruik ik hem niet meer aangezien BIB me zo ongeveer verrot schopt :silenced: heel gezellig :liar: en ook totaal niet pijnlijk :liar: maar ongerust maken of hij nog leeft doe ik dus niet meer.



Mocht iemand hem willen overnemen, pb me maar met een leuk bod.

Versturen kan, is dan wel pakketpost.

Is 13 weken terug dus aangeschaft :thumbup: