Morgen heb ik een begrafenis in Apeldoorn. Voor mij met de auto te ver weg. Nu bedacht ik, ik ga met de trein.
Maar het is in apeldoorn zuid. Opgezocht dat ik stadbus 9 moet hebben. Maar nu bedenk ik me, ik heb geen ov chipkaart. Kan ik nog gewoon met strippenkaart betalen? Of gewoon geld?
Er is in Apeldoorn na 9:00 een speciaal tarief, 1 euro voor een enkeltje.
Gewoon te betalen in de bus, geen probleem dus.
http://www.syntusgelderland.nl/vervoerbewijzen_en_tarieven/kaartsoorten/syntus-cityticket_apeldoorn_harderwijk_ede.aspx
Sterkte met de begrafenis.
dank je wel! Ik kon zoiets niet vinden op internet, of ik keek met mijn ogen dicht.
het is alleen 1,50, maar je kan inderdaad een kaartje in de bus kopen
@suzanne26 wrote:
het is alleen 1,50, maar je kan inderdaad een kaartje in de bus kopen
Het was 1,50 voor een retour, maar dat is een paar maanden geleden afgeschaft. Het is nu 1,00 voor een enkeltje (alleen na 9:00 geldig).
En ik geloof dat strippenkaarten ook nog steeds gebruikt kunnen worden, maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.
o, dat wist ik niet. ik woon in Apeldoorn, maar midden in het centrum, dus ik ga weinig met de bus
Ik heb idd 1 euro betaald heenweg en 1 euro terug weg.
vind het goedkoop op zich met 1 euro kun je de hele stad door in een uur. Ik had alleen de bus gemist dus zat over het uur heen, ach naja euro meer is dan ook niet erg.
Kon alles goed vinden , ziet er allemaal goed en duidelijk uit, het busstation in apeldoorn. :thumbup: