antraciet bestrating

wij willen naast ons huid de tuin gaan bestraten

nu willen we antraciet stenen

wie heeft dit ook?

en is dit niet te warm in de zomer voor kinderen om op te spelen of met blote voetjes op te lopen

ik weet van kennisen die hadden antraciet natuursteen en dat werd gloeiend heet in de zomer

maar die zijn een stuk gladder dan beton

dus wie helpt me uit de brand? :mrgreen:

Wij hebben het in de voortuin liggen…Het weggetje naar onze voordeur toe is met 60x60 gladde antracieten tegels gelegd…En het word idd wel heet als de zon er vollop staat…

Wij hebbe vervolgens wildverband bestrating ruwe antracieten tegels in de rest vd voortuin liggen…Die worden niet heet… :think:

wij hebben natuursteen, zwart, wordt wel warm ja. Maar das anders dan beton dus je hebt hier niet zoveel aan :think:

Dat is dus de reden dat wij voor betontegels hebben gekozen (60x60). Deze zijn ook minder kwetsbaar. Ik schrok ervan dat je vlekken kan krijgen op natuursteen, bijvoorbeeld van bellenblaas of knoeien met limonade. Nou dat zie ik niet zitten voor buiten.

Wij hebben dan niet de donker antraciete kleur maar de iets lichtere in combi met donker antraciete …ehm hoe heten ide ook alweer (gewoon die smalle rechthoekjes).

ja ik weet wat je bedoelt :slight_smile:

natuursteen word het zo ie zo niet :thumbup:

Wij hebben granieten tegels. Zijn alleen niet heel donker grijs. Als ze nat zijn van de regen zijn ze wel donkergrijs.

Zijn lekker ruw, dus je glijdt niet uit, ook niet als ze nat zijn, en doordat ze niet heel donker zijn worden ze niet heel heet.

Misschien een leuk alternatief?

hmmm dat kan ik wel even onthouden ja :thumbup: