ANTM

Die uitzending was eigenlijk een verzameling van gedenkwaardige momenten uit alle negen series. Zonde dat je het gemist hebt, ik heb wel flink kunnen lachen.

Het is me eigenlijk niet opgevallen dat de winnares van deze serie er ook aangegeven stond als winnares; er waren een paar meiden aan het woord van deze serie. Dit is overigens de negende serie. :wink:

Ben op de pc serie 10 aan het kijken :thumbup:

Zo grappuig hoe je telkens weer een bitchie figuur, raar meisje, en onverwachtse schoonheid erbij hebt zitten :lol:

Ik weet al wie er gaat winnen!!!



Maar zal het hier niet posten!

Vind ook dat die Bianca er uit moet, wat een onbeschoft stuk vreten is dat!

Zo arrogant :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

Vind vooral die stem van Bianca irritant.



Moet zeggen dat ik me eerder ook niet aan Saleisha stoorde, maar gister had ik echt zoiets van, hmmm…

Toch niet zo lief als ze eruit ziet.



Heb gister 15 minuutjes gezien van de 2de aflevering (toen ik weer wakker was geworden kuch), en ik wist niet dat de winnaressen alleen aan het woord komen.

Want ik heb maar 1 iemand gezien van de afleveringen die nu in NL worden uitgezonden.



Ik zet even in een spoiler wie, maar hebben wij het over dezelfde Jippie?



Bianca… :sick:

Ik heb die realityserie nog wel op dvd staan, die ga ik kijken als ANTM afgelopen is. Lijkt me inderdaad ook erg leuk om te zien! Jammer dat RTL niet die hele serie gaat uitzenden…



Maar er zaten dus niet alleen winnaressen in van de negen series, maar ook andere meiden? Ik heb namelijk niet dezelfde persoon als Anneke gezien, dat zou betekenen dat er meer meiden in zitten behalve alleen de winnaressen. Dus dan weet ik hopelijk nog steeds niet wie er deze keer gaat winnen! :clap:



Ik zag in de eerste minuut aan het woord:



Heather

Anneke… (ook maar even in een spoiler)



Saleisha en Heather kwamen ook aan het woord. :wink:

Dus er werd niet bij verteld wie de winnares is van dit jaar? Anders ga ik het vanavond lekker kijken ipv pas over een paar weken!

ik heb een klein stukje gezien van die serie na ANTM… moest weer hartelijk lachen om het stukje waarin ze op die megahakken liepen :lol: :lol: :lol:

Ik heb die special ook gekeken gisteren, maar ik kon er niet uit opmaken wie de winnares van dit seizoen is hoor… :think:

Heb gisteren de special gekeken en inderdaad werd er niet gezegd wie dit seizoen gewonnen heeft. Ik zag nu ook dat het een soort aflevering was van achter de schermen en hoogtepunten. Dan was ik in de war, want volgens mij had ik in onze tv-gids gelezen dat ze in Amerika een realityserie hebben gemaakt mbt ANTM. Dus ik dacht dat dat dit was, maar dat was niet zo.



Wie denken jullie dat er in de finale komen en wie gaat uiteindelijk winnen, volgens jullie?

Oké mooi, dan weten we nog niks! :thumbup: