ANTM

Is de eerste aflevering ook online te zien?



Ik volg dit altijd nu heb ik dus de eerste 2 gemist :doh:

Ik had het opgenomen en net zitten kijken (Privat Practice vind ik ook erg leuk!), maar wat heerlijk dat er natuurlijk weer een aantal van dat soort heerlijk arrogante meiden tussen zitten!! Waar maken ze zich allemaal druk om!!



Maar wel weer een paar knappe meiden hoor! Dat meisje die een vorm van autisme heeft vind ik heel knap, is eens wat anders!



Die eruit is gegaan vond ik echt 10x niks!





Was het nou dit seizoen dat 1 van de meiden een jongen is??? Of was dat niet bij ANMT?)

ja ik volg het ook!!



Echt petje af voor dat meisje met Asperger :clap:

Lisa vind ik ook erg mooi en leuk!!

:sick: nee dat kijk ik niet

Ik heb deze al helemaal gezien. Vanaf woensdag begint in america alweer het volgende seizoen, daar zit ik nu op te wachten :slight_smile: Het schijnt dat ze naar nederland zijn gekomen dit laatste seizoen (serie 12 alweer volgens mij). Ben benieuwd



Private practice heb ik ook het hele seizoen gezien (zijn maar 9 afleveringen) en is ook erg leuk…

@Irene wrote:







Was het nou dit seizoen dat 1 van de meiden een jongen is??? Of was dat niet bij ANMT?)




Dat is dus het volgende seizoen, NL loopt een cycle achter.

ow, ik wist eerst ook niet wat het was, maar wij kijken eigenlijk ook altijd wel. Dus ik heb de eerste afleveringen gemist. Nouja, zo verslaafd zijn we niet hoor!

@Frank@ wrote:

@Irene wrote:






Was het nou dit seizoen dat 1 van de meiden een jongen is??? Of was dat niet bij ANMT?)




Dat is dus het volgende seizoen, NL loopt een cycle achter.




Aha!! Ik vroeg me al af: wie dan?!

owww dat ga ik opzoeken :dance: :mrgreen:

Jaaaaa…en ik ben denk ik, voor Lisa. Maar dat kan nog veranderen. Dat weet je nooit bij mij. :slight_smile:

Ben ik nou zo kippig of lopen wij nou zo achter?

Gisteren een uitzending over die videoclip van Enrique englesias

Tired of being sorry… hoe oud is dat nummer?

Ken het voor mijn gevoel al 2 jaar…

@JanineB wrote:

Ben ik nou zo kippig of lopen wij nou zo achter?

Gisteren een uitzending over die videoclip van Enrique englesias

Tired of being sorry… hoe oud is dat nummer?

Ken het voor mijn gevoel al 2 jaar…
wij lopen 1 seizoen achter :mrgreen: (op wikipedia staat al wie de winnaar is van dit seizoen en bijna wie de winnar is van het seizoen erop) :mrgreen:

En het mooie is… in de uiteindelijke videoclip van Enrique is dus gewoon geen een ANTM-meisje te zien! :lol:

Ja volg het ook weer! :dance:



Ik ga dit keer voor Heather (licht autistisch meisje). Vind haar echt mooi, en ze is gewoon lekker zichzelf.



Vind de rest niet zo eigenlijk…

Lisa kan er ook wel mee door.



Vind die Jay (met dat grijze haar) altijd zo’n leuk mannetje.

Ik ben gister in slaap gevallen tijdens het laatste reclameblokje, net voor de afvalronde…



Wie weet wie er uit is gegaan?



Ik durf niet op de site te kijken, omdat ik bang ben de winnares te zien.



Kon bijna niet slapen, zo balen vond ik het… :oops:

@Anneke wrote:

Ik ben gister in slaap gevallen tijdens het laatste reclameblokje, net voor de afvalronde…



Wie weet wie er uit is gegaan?



Ik durf niet op de site te kijken, omdat ik bang ben de winnares te zien.



Kon bijna niet slapen, zo balen vond ik het… :oops:




Lisa is eruit gegaan, ze presteerde steeds slechter…Het spande tussen haar en Heather.

Bedankt!



Had ik niet verwacht moet ik zeggen!



Moet zeggen dat het wel steeds moeilijker word nu er weinig overblijven.

Had gehoopt op Bianca of Saleisha, want die vind ik nogal uhm… arrogant…



Bianca sowieso, en Saleisha gister met dat bed dat ze niet wilde delen.

Vind het altijd flauw als ze er 1 iemand uitpikken om vervelend tegen te doen.





Hoop dat Heather gaat winnen!

Denk dat Heather wel ver komt…

Althans, ik hoop het!



Die Bianca en Saleisha… :sick:

Saleisha is toch niet zo vervelend? Ik vind het juist wel een lekker vrolijk meisje. Oké, dat met dat bed was wel flauw, maar dat was denk ik ook meer als grapje bedoeld… :think: Bianca vind ik wel vreselijk! Heather is prachtig op foto’s, maar ik weet ook niet of ze het allemaal wel aan kan. Chantal vind ik te gewoontjes. Nee, ik ga voor Jenah denk ik…

Ik had gisteren de serie na ANTM ook opgenomen, dat is één of andere realityserie waarin bepaalde modellen of de winnaressen van de afgelopen ANTM’s in één huis zitten a la Big Brother. Ik heb het maar niet gekeken omdat er in het voorstukje werd gezegd dat iedereen nu de 9 winnaressen kent. Snel weer weggezapt, maar helaas zag ik nog net iemand van deze serie voorbij komen. Hopelijk weet ik nu niet wie er gaat winnen! :doh: Heeft iemand van jullie die serie gekeken? (Niet zeggen wie er in zaten!) En de hoeveelste serie wordt er nu eigenlijk uitgezonden, toch ook nog niet de 9e?