antistoffen

Wie kent de term?

Wie weet hier meer over?

Moet ik me zorgen maken?

Ik heb het in dit geval niet over Rhesus, denk ik want ik weet ook niet precies wat dat inhoudt, (ik heb AB+, hub heeft A+), maar er is blijkbaar tijdens de keizersnee met Stan bloedcontact geweest. Er is bloed van Stan in mijn bloedbaan terecht gekomen en nu maak ik antistoffen aan.

Wie kan er wat over vertellen?

Of beter nog, wie kan en wil me geruststellen? :frowning:

Laatste keer bij de gyn had de gyn het over kleine s-en en grote s-en. En als hub die grote s-en niet in zijn bloed heeft, dan is er geen probleem. Dus hub moest direct bloedprikken en daar krijgen we woensdag de uitslag van. Maar ik hoor een beetje enge dingen om me heen, dus ik maak me toch wel wat zorgen…

hmmm ik weet alleen dat het gevaarlijk kan zijn als jij negatief bent :think: en dan Stan positief. Dan had je na de bevalling een prik moeten krijgen.

Ik ben zelf a negatief en zowel Daan als Ivan waren ook negatief.

Als je de prik niet krijgt dan kan je lichaam tegen een volgend kindje afweeer maken en het kindje afstoten volgens mij :think: maar met positef kan dat niet :think:

wanneer moet je weer naar je gyn anders even bellen :hug: :hug:

Noortje, ik kan je niet helpen. Ik weet er echt helemaal niks van, maar kan je niet vandaag nog even de gyn bellen om te vragen hoe het zit?

:hug:

Noortje, ook ik kan je niet geruststellen,

weet niet eens waar je het over hebt.

Ik sluit me aan bij de andere! Bel anders even de Gyn, die kan

je wel geruststellen.

Die onzekerheid, dat lijkt me ook maar niks.

:hug: :hug: :hug: :hug:

Ik wil eigenlijk vandaag niet bellen, morgen heb ik weer een afspraak en dan wil ik echt weten hoe en wat. :?

Maar misschien dat iemand nog tips heeft wat ik niet moet vergeten te vragen?

Gaat het echt niet over Rhesus?

Om wat voor antistoffen gaat het dan?

( nee zie het jullie zijn allebei positief qua rhesus)

Hopelijk heeft je hub geen grote S-en :hug:

Hoe het precies zit weet ik niet, maar een kennis van me heeft ook iets dergelijks :think: Ze maakte steeds antistoffen aan,waardoor ze uiteindelijk veel miskramen heeft gehad… Daarna kwamen ze er achter wat er was; antistoffen dus. Ze kreeg toen elke week een prik (of minder vaak, weet het verhaal niet meer precies) en zo heeft ze uiteindelijk 3 gezonde kids op de wereld gezet.

Als je het fijn vind, kan ik het verhaal wel even navragen!

Becca, ja mag je wel doen … graag… :-*

Mailtje is verstuurd, als ik wat meer weet, stuur ik je wel een pb.