Antislip slofjes?

Hoi allemaal,

jullie zijn vast allemaal ervaringsdeskundigen :stuck_out_tongue: en daarom stel ik mijn vraag hier even:

Mijn dochter is een beetje aan het proberen te gaan kruipen (of iets wat daarop lijkt hihi). Wat dus nog niet echt lukt, omdat ze steeds wegglijdt.

Daarnaast wandelen wij regelmatig de huiskamer door met haar, om haar proberen te laten bewegen (ze vind 't zelf allemaal wel best, zit 't liefst op haar kont om zich heen te kijken :wink: ). Maar op alleen sokjes glijdt ze steeds uit.

Nu wil ik van die leren slofjes aanschaffen. Ik zag hele leuke op internet, maar ik vraag me af welke nu fijn zijn. Ze moeten namelijk wel een beetje een antislip functie hebben, zodat ze een beetje grip krijgt. En een beetje lief voor de portemonnee :mrgreen:

Roept u maar!! :-*

Die slofjes vind ik allemaal niet echt geweldig zitten, ze kruipen en dan gaat het hakje uit de achterkant van de slof zeg maar, en als ze er dan op willen staan, gaat het stof dubbel.

Toen ik merkte dat ze wat meer grip nodig had, ben ik antislip-sokjes gaan halen. En die krijg je echt overal.

Hema/prenetal/zeeman/sengers (al weet ik niet of dit overal zit, maar de sokjes van de sengers blijven na 100x wassen echt goed)

Isa had slofjes van Oxxy, werkte perfect. Als ze te glad worden, dan kun je ze gewoon met een beetje schuurpapier weer opruwen

Haar laatste paar was van BabyDutch, die waren helemaal perfect :thumbup:

BabyPaws zijn ook errug leuk :inlove:

Romata, daar heb ik ook aan gedacht, maar die trekt ze dus even hard weer uit :wink: de enige sokjes die ze aanhoudt zijn die je bij de bonbebe potjes kreeg een tijd geleden… daar heb ik er een heleboel setjes sokjes van dus kan ff vooruit haha. Zijn de enige die ze aanhoudt… dus nu echt op zoek naar slofjes of sandaaltjes ofzo…

Tja, ik heb het al eerder gezegd, ik vind de slofjes van de Zeeman (en heb ze trouwens ook eens bij van Haren vandaan), erg fijn. Daar zit goed elastiek in, zodat ze goed blijven zitten, en mijn zoontje gleed dan tenminste niet.

Met kruipen hebben ze volgens mij niet zoveel aan slofjes, alleen om de neuzen te verslijten. :wink:

Jinthe heeft schoentjes van A@pie, die bevallen goed. Maar de antislipsokjes hebben binnenshuis toch mijn voorkeur…zeker omdat ze toch zelf nog niet loopt (en echt, de neuzen van die schoentjes gaan HARD bij het kruipen :shock:). Sokjes moet je wel vaker aantrekken ivm zelf uittrekken, maar dat maakt mij niet zo uit.

Sandalen kan Fenna juist moeilijk op lopen (kruipen geen idee :mrgreen: ), Leren schoenjes van Oxxy trekt ze niet uit en zitten prima.

Noa heeft leren slofjes van kruidvat, van bambino. Voor het lopen prettig, maar met kruipen zijn ze snel lelijk! Ze zijn wel erg schattig, voor een leuk prijsje. Noa loopt ook nog niet zelf, en wij wandelen dus ook wel eens door de kamer (of ze loopt in de box of langs de tafel). We hebben ook slofjes met antislip, maar ik weet niet waar die vandaan komen, want die hebben we gekregen. Sokjes met anti slip gaat ook prima en schijnt ook beter te zijn voor de ontwikkeling van de voetjes. Maar ja, als je buiten een stukje wil lopen zijn die sokjes zo snel stuk;)